Jakie narzędzia do lamy?

Witam Czym można odkręcić śruby mocujące łopaty w Lamie? To jest chyba jakiś malutki torx, ale czy T4, T6, czy jeszcze inny to nie wiem. Czy ktoś
podpowie jaki kupić (rozmiar)? A może przy okazji jakiś sklepik z narzędziami modelarskimi? Czy może po prostu kupić na alledrogo coś co się nazywa 'zestaw do naprawy telefonów' i posiada kilka torx-ów i parę małych krzyżaczków. Tylko czy takie 'plastikowe' śrubokręciki nie rozsypią się przy dokręcaniu śrub łopat.
pozdrawiam MArek
Użytkownik ToTylkoJa napisał:

Nie mam lamy ale w kaĹźdym heli mam imbusy fabrycznie

coś w ten deseń, są zestawy imbusów (niekiedy nazywane ampulami)
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html