lotnisko Chobot

Byłem tam dziś próbować napęd do szybowca DG-808. Komary potężne! Ale trawa zdecydowanie za wysoka, biorąc pod uwagę skalę 1:4 to tak jakby oryginałem startować z dojrzałej pszenicy. Jak wygląda sprawa koszenia? Może się można a nawet powinno dorzucić? Kto właściwie administruje tym lotniskiem? W sieci są tylko stare wpisy z różnych forumów...

Reply to
/dev/SU45