Modele samochodów terenowych do sklejania

Witam
Może ktoś wie czy jakaś firma produkuje modele samochodów
terenowych lub dźwigów (lub innego sprzętu budowlanego) do
sklejania. W starym katalogu Tamiyi były 4 modele (Mitshubisi Pajero i
Toyoty Land Cruiser) w skali 1:24 ale chyba są już nie produkowane bo
szukałam i nic nie znalazłem. Będe wdzięczny za informacje. Robert
Reply to
robin1978