Plany nadbudowke Halnego

Witam,
Poszukuje rysunkow/planow nadbudowek modelu statku ratowniczego Halny. Bardzo prosze tylko o nadbudowki. Na forum Kondradusa nie uzyskalem
pomocy - odeslano mnie do planow. Jednak nie potrzbuje calych planow bo tylko nadbudowki ulegly uszkodzeniu w moim modelu. W dodatku korzystna jest dla mnie forma elektorniczna bo moge przeskalowac to do mojego modelu (1:50). Z gory dziekuje za kazda pomoc Pozdrawiam

. W dodatku

A dla kogo ma być korzystne scanowanie tak dużych rysunków w profesjonalnej drukarni?
--
Jerzy gg 1602424
www.avia.tarman.pl

Pewnie dla nielicznych. Byc moze ktos skanowal na zwyklym domowym skanerze nadbudowki i to by mi wystarczylo.
Polo