[plastik] instrukcja do Fw190A8 Hasegawy potrzebna

Witajcie! Wiem, ze to prawie beznadziejna sprawa, bo model sprzed paru lat, ale trafil do mnie bez instrukcji. Jakby ktos mial... bylbym dozgonnie wdzieczny.
Model to FW190A-8 Hasegawy, 1:72.
pzdr LK
Witaj. Podaj numer katalogowy. Mam dostep do wszystkich Fok Hasegawy. Byly rozne, stare edycje, nowe... Z numerkiem latwiej zrobic skanik lub ksero. Pozdr. AMN
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl