poszukuje bardzo małych gwoździ

Witam Kolegów

poszukuje jak w temacie do mocowania torów do kolejski skali Z tzn 1:220. Niestety gwoździki muszą mieć średnice nie wiekszą niż 0,4 -0,5mm. Może ktoś wie gdzie mogę coś takiego nabyć.

Pozdrowienia RafałM

Reply to
RafalM

Użytkownik "RafalM" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:enjo8o$hhe$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Kup szpilki krawieckie. Są też takie gwoździopodobne, całe metalowe. Pewnie będą za długie ale można je skrócić. Dawno temu miałem tak mocowane tory z bodajże TT, ale nie zwracałem aż takiej uwagi na skalę :)

Reply to
Michał Kupski

Witam W hurtowni zaopartrującej szewców. Tylko nie chodź tam w poniedziałek. :)

Reply to
Paweł Pracki