Problem z JR X 3810

Witam ! Mam problem z ustawieniem D/R w JR X 3810 w taki sposób abym 1 przełącznikiem załączył D/R lotek,kierunku i głębokości jednocześnie.Mam
teraz ustwione w taki sposób że na każdy ster jest osobny przełącznik.Jeśli ktoś wie będę wdzięczny za informację.Walczę z tym już dość długo i nic nie mogę wydumać. Pozdrawiam serdecznie Jerzy
Walczę z tym już dość długo i nic nie

I nic nie wydumasz idąc tym tropem.Tak jest i juz ! A moze w ustawieniu "lądowanie" spróbujesz jednym pstryczkiem przestawić wszystko na INNE wychylenia. Nie próbowałem bo nie potrzebowałem przez kilka lat. . Jeśli chodzi o zmianę reakcji to może EXPO pomoże?
Witam! Dziękuję za informację.Pokrywa się z tym co inni napisali do mnie na priv. Pozdrawiam Jerzy