[RC] Cagi silnikow elektrycznych

Z glebin modelarni ...

Witam zgromadzonych.

W uproszczeniu powiedzmy ze dla silnika kazdej kalsy (czytaj ... 280, 400,

480 ...) jest jakies najlepiej spasowane smigo. Na ktorym uzyskuje sie najlepsze osiagi. W przyblizeniu jaki sie w tedy uzyskuje najoptymalniejszy ciag? Oczywicie wiem ze na to ma wplyw jeszcze kilka innych czynnikow. Ale tak w uproszczenu ile mozna dla danego silnika przyjac. Wiadomo na przyklad ze dla 400 bedze to XXX i choc by sie nie wiadomo jak dobieralo sliglo nie wyciagnie sie wiecej. Interesuja takie orietacyjne wartosci.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Marciu11 - Viper wrote: .....

koncu strony

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Z glebin modelarni ...

KJC> Marciu11 - Viper wrote: KJC> .....

na koncu strony

Dzieki! To przeoczylem. Ale i tu dalej nie ma nic na temat uzyskiwanego stateczengo ciagnu na danej konfiguracji. A to mnie najbardzej interesuje.

Ale dzieki Krzysztofie :)

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Może osoby dokonujące pomiarów przesyłałyby Ci wyniki i tabelka powiekszałaby się?

Pozdrowienia PiotrP

--------------------------------------------------------- Cytat miesiąca: "...tylko coraz bardziej bolało. Odciąłem więc palec od stołu." Adam Niedzwiadek

Reply to
Piotrp

Witam Pobaw sie lepiej Motocalciem to Ci sie przejasni. pozdrawiam Tomek

Uzytkownik "Marciu11 - Viper" snipped-for-privacy@o2.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@o2.pl...

Reply to
Tomasz Nawacki

jesli ktos jest chetny, to z najwieksza przyjemnoscia

Reply to
Krzysztof J. Choroszko