[RC] Cagi silnikow elektrycznych

Z glebin modelarni ...
Witam zgromadzonych.
W uproszczeniu powiedzmy ze dla silnika kazdej kalsy (czytaj ... 280, 400,
480 ...) jest jakies najlepiej spasowane smigo. Na ktorym uzyskuje sie
najlepsze osiagi.
W przyblizeniu jaki sie w tedy uzyskuje najoptymalniejszy ciag?
Oczywicie wiem ze na to ma wplyw jeszcze kilka innych czynnikow. Ale
tak w uproszczenu ile mozna dla danego silnika przyjac.
Wiadomo na przyklad ze dla 400 bedze to XXX i choc by sie nie wiadomo
jak dobieralo sliglo nie wyciagnie sie wiecej. Interesuja takie
orietacyjne wartosci.
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
koncu strony
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Z glebin modelarni ...
KJC> Marciu11 - Viper wrote: KJC> .....

na koncu strony
Dzieki! To przeoczylem. Ale i tu dalej nie ma nic na temat uzyskiwanego stateczengo ciagnu na danej konfiguracji. A to mnie najbardzej interesuje.
Ale dzieki Krzysztofie :)
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Może osoby dokonujące pomiarów przesyłałyby Ci wyniki i tabelka powiekszałaby się?
Pozdrowienia PiotrP
--------------------------------------------------------- Cytat miesiąca: "...tylko coraz bardziej bolało. Odciąłem więc palec od stołu." Adam Niedzwiadek
Reply to
Piotrp
Witam Pobaw sie lepiej Motocalciem to Ci sie przejasni. pozdrawiam Tomek
Uzytkownik "Marciu11 - Viper" snipped-for-privacy@o2.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@o2.pl...
Reply to
Tomasz Nawacki
jesli ktos jest chetny, to z najwieksza przyjemnoscia
Reply to
Krzysztof J. Choroszko