[RC] homologacja

Witam,

Czy mogę używać nadajnika RC kupionego zagranicą? Prawie na pewno w pudełku nie będzie homologacji na polski rynek. Czy wystarczy kupić model, który był już u nas certyfikowany? Jeśli tak to gdzie można znaleźć listę homologowanego sprzętu? No i, jeśli to zawiedzie, czy w praktyce ktoś sprawdza takie papiery? Nie chodzi mi o zawody, raczej rekreację.

Reply to
Andrzej Radecki
Trepczyk Stanislaw

Jezeli jeszcze nie wiesz jak dziala "nasz" aparat urzedniczy , to sproboj :)))

pozdr

Andrzej

Reply to
Andrzej Kostkiewicz

Fakt, lepiej sie nie ujawniac probujac zalatwic cos legalnie, bo potem sie nie odczepia.

Reply to
Bresio

Dobrze. Ale gdzie można się dowiedzieć jakie modele aparatur są certyfikowane w Polsce? Na stronach ministerstwa infrastruktury nic nie ma. Producenci (japońscy) nie przyznają się ani do homologacji ani nawet do polskich przedstawicielstw.

Pewnie postąpię tak jak radzą inni ale zastanawia mnie na czym w takim razie latają zawodnicy.

Reply to
Andrzej Radecki