Aerograf Lukowiak

Witam
Nabylem droga kupna u producenta £ukowiaka (b. mily pan). ...
Niestety mam trudnosci z uzyskaniem zadawalajacej mnie min. waskiej linii
(wczesniej uzywalem pozyczonego 1-funkcyjnego "dmuchacza" - efekt byl dla
mnie zadawalajacy poza wielkoscia uzyskiwanej "plamki")
Czy uzytkownicy tegoz urzadzenia moga podzielic sie informacja jak waska
linie sa w stanie namalowac tym urzadzeniem (dysza 0,3) bez maskowania :)
Pozdrawiam
AF
Reply to
AndrzejF
U¿ytkownik "Kuba Plewka" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:br76mi$krl$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Kuba ma specjalny egzemplarz z poz³acan± dysz±, wysadzany brylantami i z inkrustowanym autografem w³a¶ciciela. :o) Ja na swoim wielkoseryjnym nie uzyska³em nigdy poni¿ej 2 mm
Reply to
Piotr Dmitruk
Dzieki za odpowiedz. Pytanie b. szczegolowe z jakiej (orientacyjnie odleglosci?) dysza niby 0.3 - wiec przy wylocie moze i tyle jest (u Kuby:), ale farba ze zbyt malej odleglosci nie ma wlasciwosci "mgielki" ( u mnie:( Pozdrawiam AF
Reply to
AndrzejF
Witam, Czy który¶ z kolegów dysponuje zdjêciem aerografu i kompresora z £ukowa. By³bym wdziêczny za podes³anie. --------------------------------- pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht
krall (khpmodel
he he Kuba pomylił aerograf z rapitografem ;)))))))))))))))) pozdro Marcin
Reply to
Mart Kaw