aerograf-pylenie.

Czesc.
Czy podczas malowania aerografem występuje duze pylenie?
Chodzi mi o to czy będzie możliwe używanie go w malym mieszkaniu i nie bedzie
on sprawial zbyt duzo kłopotu reszcie domownikow{opary}.
Czy mozna poprostu usiasc w kuchni otworzyc okno, rozłozyc gazete i malowac?
Dziękuję.]
Reply to
ign
To z pewno¶ci± zale¿y od usposobienia domowników. ;-)
Reply to
Janusz S.`Jasmin
Mo¿na, ale po kilku takich wypadach do kuchni, bêdzie widaæ na ró¿nych przedmiotach zapylenie farb±. Do tego dochodzi jeszcze kwestia zapachu przy malowaniu i co gorsza przy czyszczeniu. My¶lê ¿e nie jest to dobry pomys³.
Micha³
Reply to
Gelerth
mysle ze musisz robic to:
1. ze stanowiska(ktos moze zna linka) nad kuchenka przy wlaczanym okapie i otwrtym oknie 2. jak nie ma ich w domu 3. zostawic wystarczajaco duzo czasu zaby smrod rozpuszczalnika zniknal.
ja tak robie, moja matka gdyby to zobaczyla to, nastepnego ranka zobaczyl bym 2 walizki stojace w przedpokoju :-) psychika kobiet jest nieokielznana, dopoki czegos nie widza , nigdy sie nie czepiaja;-))

Reply to
tomla
nieokielznana,
A jak sprawa wyglada w przypadku malowania akrylami Pactry? Facet w sklepie, w ktorym ogladalem aero powiedzial, ze ten pyl ktory powstaje zanim dotrze do podloza jest juz suchy i wystarczy go pozniej zetrzec np na mokro. I w ogole mowil, ze bez problemu mozna malowac na biurku w pokoju, tylko trzeba okolice przykryc gazetami... Kurcze... mam metlik w glowie, jak to w koncu jest z tymi aerografami? Sam juz nie wiem czy kupowac czy mazac pedzelkami... POMOCY ;)
pzdr, Pit
Reply to
Piotr Suska
Kurcze... mam metlik w glowie, jak to w koncu jest z tymi aerografami? Sam
Witaj ...aerograf, aerograf, ale pedzelki tez:)) widzialem, chyba naAllegro, facet sprzedawl zrobione przez siebie takie stanowiska do malowania aerografem- wygladalo to mniej wiecej jak taka duza buda ze skleji, z zamontowanym oswietleniem u gory i wyciatym otworkiem w tylnej sciance do ktorego byl zamontowany wentylator i rura odprowadzjaca zassane powietrze + opary.Zamierzam cos taiego sobie zmajstrowac, bo rzeczywiscie, nie jest to zbyt odbry pomysl malowac i rozpyalac nawet "najzdrowsze" farby w miejscu gdzie mieszkamy... pozdr jacek
Reply to
tybel
Wprawdzie akrylom Pactry daleko do idea³u, ale rzeczywi¶cie siê sprawdzaj±, je¿eli chodzi o malowanie w domu. Przede wszystkim brak smrodu rozpuszczalnika, bo zarówno do rozcieñczania, jak i p³ukania aerografu wystarczy woda (choæ do p³ukania poleca³bym zimowy p³yn do samochodowych spryskiwaczy, marka dowolna). Z tym ¶cieraniem na sucho nie jest tak ró¿owo, bo farby ca³kiem nie¼le przystaj± do pod³o¿a, ale mo¿na je ³atwo usun±æ "Cleanluxem". Jest to ¶rodek do zmywania "Sidoluxu", dostêpny w wiêkszo¶ci sklepów z chemi± domow±, przy tym tani - ok. 7 z³ za butelkê. Dobrze zmywa akryle (nie tylko Pactrê) i praktycznie nie ma zapachu.
Od kilku lat malujê w kuchni i domownicy siê nie uskar¿aj± - rozpylona farba nie jest problemem, co najwy¿ej od czasu do czasu przez nieuwagê co¶ pzypadkowo pomalujê :)
dostaje siê widocznej na zdjêciu lampce...
Reply to
Marek Barbaszyński
U¿ytkownik "Marek Barbaszyñski" snipped-for-privacy@impaq.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:buft27$pjr$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
No Marku, córa to maluje jak stary modelarz!! Ech, m³odzieñcy patrzcie i podziwiajcie jak kobiety maluj±... :) pozdrawiam
Reply to
Daniel Lachman
lepiej jak maluje tak ni¿by mia³a siê malowaæ :)
Reply to
Marek Barbaszyński
U¿ytkownik "Marek Barbaszyñski" snipped-for-privacy@impaq.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bugbqm$72c$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Poczekaj do pierwszego pomalowania niechc±cy paznokci aerografem - jak kolor bêdzie ³adny to przepad³e¶... :)))) pozdrawiam
Reply to
Daniel Lachman
U¿ytkownik "Piotr Suska" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:buevm9$834$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
có¿, ja zawsze malowa³em jak chcia³em. a poza tym mo¿na powiedzieæ ¿e przecie¿ kurz mo¿e byæ ró¿nokolorowy :) Pawe³ z Pactr± nie ma problemu.
Reply to
invalid unparseable