[rc] śruba pozycjonująca gaźnik... os max la 15

Witam,
Mam następuący problem... po odkręceniu śruby trzymającej gaźnik w odpowiednim położeniu w silniku .15 OS MAX LA (dwie krótkie
śrubki przechodzą przez korpus i "trzymają" gaźnik na swoim miejscu) okazało się, że gwint jednej z nich jest po części zerwany, tzn. śruba dość lekko się kręci, w zasadzie nie wypada, ale też odpowiednio nie trzyma, więc istnieje uzasadniona obawa, że wypadnie i zrobi się drugi gaźnik... Pytanie jest zatem następujące: czym przesmarować tę śrubę, żeby "złapała". W zasadzie może to być nawet klej... pamiętam, że niegdyś urzyczono mi "takiego czerwonego gluta", która wzmacniał połączenie śruba-gwint....
pozdrawiam, qrdl
przepraszam ...mała korekta, to gwint w gaźniku jest najprawdopodobniej uszkodzony, śruba jest cała..
pozdrawiam, qrdl
Witam!
qrdl wrote:

Ja mam jakis Loctite (czy jakos tak) - taki niebiesko-zielonkawy klej podobny do CA. Ale w przekladniach MPJet tez dawali male tubki z podobnym preparatem (do mocowania zebatki na osi silnika) - moze ktos w poblizu ma zbedna....
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz

która wzmacniał połączenie śruba-gwint.... Takie cos kupilem w sklepie z czesciami do samochodow za okolo 6zl. Czerwone i trzyma dobrze - zabezpieczam tym wszystkie srubki w modelu spalinowym i po okolo 20 lotach nie zauwazylem zadnej tendencji do odkrecania. Z tym ze nie dawalem tego preparatu na caly gwint tyklo na zama koncowke - tak aby troszeczke pod nakretke wplynelo. Obawiam sie ze jakbym dal na caly gwint to gwint moglbym miec duze problemy z odkreceniem.
pozdrawiam Marcin