[RC] Strona www - modele

Witam !

Ostatnio kolega mieszkający w Kanadzie zmobilizował mnie trochę i przelałem w końcu na klawiaturę swoje dotychczasowe perypetie z modelami (czasami) latającymi. Można zerknąć na

ętam - w zeszłym roku, kiedy zaczynałem swoją zabawę w modelarstwo lektura Waszych stron internetowych zawierających opisy wzlotów jak również upadków bardzo wiele mi dała. Być może wśród moich dotychczasowych skromnych doświadczeń ktoś znajdzie coś, co mu pomoże, zachęci, lub uchroni przed błędem

PS. Żaden ze mnie webmaster - strona powstała głównie przy użyciu Notepada więc proszę się nie śmiać.

Reply to
Piotr Konopka

Sorry za offtopicznosc, ale w dobie tworzenia potworkow przez lebmajstrow za pomoca frontpejdzow i innych badziewie, to Ty dla mnie jestes uosobieniem webmastera!:)

Jak chcesz, to pdesle Ci sliczna ikonke: Created with notepad:D

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

A bo offtopicznie to jestem chyba staroświecki. Nie mam nawet karty kredytowej...

Reply to
Piotr Konopka

Witaj Piotr,

W Twoim liście datowanym 23 października 2003 (17:13:05) można przeczytać:

PK> PS. Żaden ze mnie webmaster - strona powstała głównie przy użyciu PK> Notepada więc proszę się nie śmiać. Ładny mi notepad: <META NAME="Authoring_tool" CONTENT="CS Pajączek 2000 PRO v4.8.1">

:-)) A stronka fajna, nareszcie coś napisałeś, fajnie się to czyta, życzę wytrwałości w aktualizacji.

Reply to
Teos

Aaa - to jest typowy przykład używania lokomotywy do łupania orzechów :) Pajączkiem zamieniam polskie znaki z win-1250 w Notepadzie na ISO 8859-2 i czasami skubany dopisze coś od siebie. Na przykład wizytówkę ;)

Reply to
Piotr Konopka

Fajna strona i ciekawe teksty. Czyta się z przyjemnością.

Jak dla mnie to tylko zaleta... Przynajmniej się u mnie otwiera :)

Reply to
Janusz Zukowski

Mówiłem, że jestem staroświecki. Strona otwiera się nawet w Netscape 4.7.

Reply to
Piotr Konopka

W artykule snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> Piotr Konopka napisał(a):

To w takim razie radziłbym się zainteresować stroną

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

W liście z czw, 23-10-2003, godz. 22:30, Piotr Konopka pisze:

Poszukaj w sieci Crimson Editor - powinien Ci się spodobać, mały , szybki, ma kolorowanie składni i mozna go ustawić jako domyślny edytor do przeglądania źródła strony w IE. No i z kodowaniem nie będzie kłopotów.

Reply to
Tadeusz Jankowski

W artykule <bnapiv$10d0$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl> Jakub Witkowski napisał(a):

Proszę:

Kacper Perschke

Dnia 2003-10-23 17:32, Użytkownik Pavvel napisał:

Moja powinna mieć "powered by vi" :)

Reply to
Jakub Witkowski