[RC] Strona www - modele

Witam !
Ostatnio kolega mieszkający w Kanadzie zmobilizował mnie trochę
i przelałem w końcu na klawiaturę swoje dotychczasowe perypetie
z modelami (czasami) latającymi.
Można zerknąć na
ętam - w zeszłym roku, kiedy zaczynałem swoją zabawę w modelarstwo
lektura Waszych stron internetowych zawierających opisy wzlotów jak
również upadków bardzo wiele mi dała. Być może wśród moich
dotychczasowych skromnych doświadczeń ktoś znajdzie coś,
co mu pomoże, zachęci, lub uchroni przed błędem
PS. Żaden ze mnie webmaster - strona powstała głównie przy użyciu
Notepada więc proszę się nie śmiać.
Reply to
Piotr Konopka
Sorry za offtopicznosc, ale w dobie tworzenia potworkow przez lebmajstrow za pomoca frontpejdzow i innych badziewie, to Ty dla mnie jestes uosobieniem webmastera!:)
Jak chcesz, to pdesle Ci sliczna ikonke: Created with notepad:D
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
A bo offtopicznie to jestem chyba staroświecki. Nie mam nawet karty kredytowej...
Reply to
Piotr Konopka
Witaj Piotr,
W Twoim liście datowanym 23 października 2003 (17:13:05) można przeczytać:
PK> PS. Żaden ze mnie webmaster - strona powstała głównie przy użyciu PK> Notepada więc proszę się nie śmiać. Ładny mi notepad: <META NAME="Authoring_tool" CONTENT="CS Pajączek 2000 PRO v4.8.1"> :-)) A stronka fajna, nareszcie coś napisałeś, fajnie się to czyta, życzę wytrwałości w aktualizacji.
Reply to
Teos
Aaa - to jest typowy przykład używania lokomotywy do łupania orzechów :) Pajączkiem zamieniam polskie znaki z win-1250 w Notepadzie na ISO 8859-2 i czasami skubany dopisze coś od siebie. Na przykład wizytówkę ;)
Reply to
Piotr Konopka
Witaj
Mi siê podoba :o). Mam te¿ coraz wiêcej fotek i ochotê pochwalenia siê swoimi "dokonaniami". Narazie pogoda jest nielotna wiêc mo¿e zapiszê siê do Ciebie na lekcje webmajstrowania?
Pozdrawiam Jarek JK
Reply to
JK
Cześć!
Piotr K>
... Być może wśród moich
Fajna strona i ciekawe teksty. Czyta się z przyjemnością.
Jak dla mnie to tylko zaleta... Przynajmniej się u mnie otwiera :)
Reply to
Janusz Zukowski
Mówiłem, że jestem staroświecki. Strona otwiera się nawet w Netscape 4.7.
Reply to
Piotr Konopka
W artykule snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> Piotr Konopka napisał(a):
To w takim razie radziłbym się zainteresować stroną

KAcper
Reply to
Kacper Perschke
W liście z czw, 23-10-2003, godz. 22:30, Piotr Konopka pisze:
Poszukaj w sieci Crimson Editor - powinien Ci się spodobać, mały , szybki, ma kolorowanie składni i mozna go ustawić jako domyślny edytor do przeglądania źródła strony w IE. No i z kodowaniem nie będzie kłopotów.
Reply to
Tadeusz Jankowski
W artykule <bnapiv$10d0$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl> Jakub Witkowski napisał(a):
Proszę:
Kacper Perschke
Dnia 2003-10-23 17:32, Użytkownik Pavvel napisał:
Moja powinna mieć "powered by vi" :)
Reply to
Jakub Witkowski
Witam!
Piotr K> Paj±czkiem zamieniam polskie znaki z win-1250 w Notepadzie na ISO 8859-2 Do pisania w ISO 8859-2 w winzgrozie uzywam KeyPlus'a
Arcimek