Strona www - zamienniki stali

Witam,
Jeszcze za czasów studenckich pamiętam jak bawiliśmy się jednym takim
serwisem internetowym, na którym to po wpisaniu symbolu stali dostawało
się oznaczenia tego samego materiału w innych normach oraz podstawowe
dane o niej (własności mechaniczne, skład chemiczny). Orientujecie się
może co to za strona www była? Ja jej teraz nie mogę znaleźć a trochę by
mi się przydała :)
Reply to
Michał
Osoba nazywajaca sie melon w liscie z dnia 2007-10-04 03:46 napisala nastepujace slowa:
płatna.. a tamta chyba była darmowa (skoro bez żadnych kłopotów korzystaliśmy z niej na uczelni) ;/
Reply to
Michał
Micha³ snipped-for-privacy@gazeta.pl napisal:
Niekoniecznie darmowa. Mogliscie miec wykupiona subskrypcje na laczenie sie z calej domeny uczelnianej.
Reply to
Jacek_P
Osoba nazywajaca sie Jacek_P w liscie z dnia 2007-10-04 20:20 napisala nastepujace slowa:
Mooożeee... Choć znając swą uczelnie ciężko by mi było w to uwierzyć :)
Reply to
Michał