Rozbudowa nadajników - czy to ma sens?

Dnia 2004-11-01 11:32, Użytkownik Roman B napisał:

Zaraz zaraz, ale to właśnie w tym idea aby wykorzystać to co jest sprawne i co NAJTRUDNIEJ wykonać samemu, a uzupełnić sprzęt o to, czego mu brakuje! Porównanie do staruszki chybione, chyba raczej chodzi o to żeby zmienić babci serce, płuca, mięśnie zostawiając tylko... zmarszczki :)

Reply to
Jakub Witkowski

A pamietasz ile mial lat ten co zlamal kodowanie DVD ? Ja nie pamietam dokladnie ... 14 ? 16?

No to widzę że nie jestem jedyny który pomyślał o przeróbce, czy ktoś może już ma jakieś osiągnięcia?

pzdr zbyszek

Reply to
Zbyszek

Użytkownik Zbyszek napisał:

Ja mam!!! Wybebeszyłem juz radio przeznaczone do przeróbki ;)

Reply to
A.Grodecki