Rura dural lub wegiel-potrzebna...

Witam Rura dural lub wegiel-potrzebna - fi zew. 18,8 mm (mocowanie skrzydla). W naszych sklepach internetowych - modelarskich nie
znalazlem, gdzie jeszcze szukac ? Pozdrawiam Alehar www.alehar.prv.pl

Może w topmodel http://www.topmodelcz.cz / Pozdr Krzysiek
Krzysiek pisze:

Po rozmiarze rury - mniemam że chodzi o chiński produkt - proponuje udać sie do sklepu zoologicznego/wędkarskiego i poszukać wśród chińskich sprzętów dla wędkarzy (podbieraki i inne sprzęty z rurek duralowych) mnie się udało - kiedyś miałem extre z cmpro...

Model nie jest chinski tylko USA ... ale rzeczywiscie o tym (sklep wedkarski) nie myslalem... dzieki... Alehar
snipped-for-privacy@wp.pl pisze:

A jak myślisz kto produkuje takie tanie modele dla amerykanów.

:D :D juz o tym rozmawialismy :-)
-------------------------- Tomek www.modelarstwo.prv.pl

Wędki maja rury stożkowe wiec nadaja sie na rury ogonowe do heli rure dural kupisz w Obi,Practiker,Castorama ale 20 mm jesli nie jest długa wrzuć ja na tokarkę i nawet ścianka 0,5 mm jest wykonalna.Toczyłem uzyskując sciankę 0,4 mm jako ogon do heli Eco 8 ,ok.550 mm długości.Mozna też zrobić zwijajac z włókna szklanego zbrojąc węglem i poddając wykonczeniu na tokarce tylko czy warto.Napewno nie kupisz gotowej o tym rozmiarze

W Obi,Practiker,Castorama kupisz rury aluminiowe a nie duralowe, a to wielka roznica.