Żyłka do holu

Witam
Chciałbym zrobić hol gumowy do szybowca (roz. 2m masa ok. 900g). Gumę już
mam chciałem kupić żyłkę.
W archiwum grupy doczytałem że najlepsza wędkarska fi 1mm , gospodarcza
niepolecana. Byłem w 3 sklepach wędkarskich i maksymalna grubość jaką mają
to fi 0.5-0.6 mm. Gdzie dostanę żyłkę wędkarską 1mm.
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotr Piechota
W sklepach wędkarskich specjalizujących się w wędkarstwie morskim.
Pozd-ro-mek
Reply to
pozdromek
pozdromek napisał(a):
To na Śląsku będzie z tym kłopot :(
Reply to
Piotr Piechota
Pytaj o żyłkę gospodarczą w sklepach drobnym AGD lub linkę nylonową do latawców w sklepach sportowych (np. DECATHLON). Linka może być lepsza, bo jest lepiej widoczna na ziemi (biała) i mniej się plącze - ale za to droższa.
Pozdrawiam, Jarecki
Reply to
Jarecki
... a może w dziale z kosiarkami
Reply to
Darek
Darek napisał(a):
Żyłka do kosiarek jest sztywna i słaba.
Reply to
Piotr Piechota
A linka typu dyneema 1,1 mm nie może być(sklepu żeglarskie,producenci paralotni)? Grzesiek Użytkownik "Piotr Piechota" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:d4ade8$hs8$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
już
mają
Reply to
GolfBravo
Jarecki napisał(a):
Gospodarcza jest z innego tworzywa, mniej rozciągliwa. A tak przy okazji - przed holowaniem żyłkę należy WYGOTOWAĆ. Tak tak, wrzucamy do gara z wodą i gotujemy, potem moczymy w tej wodzie do ostygnięcia. Będzie elastyczniejsza i mniej podatna na zerwanie. A jak jeszcze dodamy barwnik do żywności, to będzie lepiej widoczna :) Tą metodę stosowałem z powodzeniem w holach nawet dużych szybowców F3B.
Pozdro (>Gmeracz
Reply to
Gmeracz