Depron w Praktikerze

Witam
Byłem wczoraj w M1 w Czeladzi i w Praktikerze są zielone gładkie płyty
grubości chyba 6mm na stoisku z panelami podłogowymi - może się komuś
przyda.
Piotr Piechota
bylem wczoraj w OBI na Ursynowie(DC) i jest depron(Isofloor) 3mm, 6m^2, zielony rowkowany po 29,50zl , jest jeszcze jasnozielony, rowkowany 6mm po 49zl , ale nie wiem ile m^2? Stawialbym ze 4-6m^2 . Gladkiego nie ma.
Pozdrawiam, T>
p.s. szukajcie go w panelach podlogowych a nie w styropianie i nie mowcie Isofloor ani Depron bo oni nie wiedza o co chodzi, dopiero okreslenie "izolacja pod panele" otworzyla ich klapki ;-D
Reply to
tomla
Piotr Piechota napisał(a):
Jest też w Komforcie. Pan był tak miły i podzielił paczkę...
Pozdrawiam Bartosz
Reply to
Bartosz
Jest tez w Castoramie w Jerozolomskich. natomiast plaski 6 mm jest w Polparkiet Przedsi?biorstwo Handlowe Warszawa, Al. Jerozolimskie 225, tel. (022) 6627599
Reply to
otaki