[sprzedam] belfast

Witam...

Mam do przedania model kartonowy w skali chyba 1:100 krazownika brytyjskiego Belfast. Niestety nie pamietam dokladnych informacji na jego temat bo sie na tym nie znam i sprzedaje w imieniu kolegi. Osoby zainteresowane prosze o kontakt grzegorz snipped-for-privacy@op.pl ew. gg:2517678. Mam zdjecia, chetnym moge przeslac i dowiedziec sie dokladniejszych informacji. Cena ok. 800 zl do uzgodnienia. Sprawa pilna

Pozdrawiam

Grzes

Reply to
Corvin

Corvin pisze:

[...]

Cholera, a ja moje za darmo rozdawałem. A mogłem se za to dom postawić...

Mumin

Reply to
Michał Mierzwa