Sprzedam: Model akrobacyjny na 6.5 cm3, gotowy do startu

Model gotowy do startu, oblatany. Bardzo dokładnie zbudowany z zestawu ARF. Prawie nie wymagał trimowania. Wykonał z 6 lotów.

A to jego dane:

Model KOADO Bolero Rozpiętość: 150 cm Długość: 140 cm

  • 5 serw HS-425BB
  • odbiornik FM/HFD 08RD + kwarc dual 64CH - 35,040
  • silnik OS-MAX .40 FX (nówka sztuka - wylatane 1/4 baniaka 5L) + śmigło
  • kompletna instalacja paliwowa z zaworem do tankowania

Wartość nowego takiego modelu modelu:

Model 800,00 Odbiornik + kwarc 229,00 Serwa 375,00 Silnik 637,00

Dodatkowo dodam skrzynkę startową z rozrusznikiem, klipsem, panelem startowym i ze 4 litry paliwa.

Co do ceny jaką możecie mi zaoferować to czekam na wasze propozycje.

Dlaczego sprzedaje? bo przeszedłem na mniejsze modele - elektryczne.

Jestem z Warszawy, odbiór wyłącznie osobisty. Cena napewno będzie atrakcyjna gdyż zależy mi na sprzedaży aby kupić inny model elektryczny.

Proszę się zemną kontaktować przez maila: snipped-for-privacy@alternative.pl.

Reply to
Jacek