sruby M 2.5, 12mm

Przepraszem jezeli to oczywiste, ale gdzie kupic takie srubki w Polsce ilosci ok. 10 sztuk? (chodzi mi o sruby uzywane np. do przykrecenia glowicy w silniku os max 10 LA). Znalazlem tylko hurtownie sprzedajace je na setki, riku olewa moje zapytania, z tower hobbies samych srubek sie sprowadzac nie oplaca). Pomocy! ;)

Pozdrawiam, Lukasz.

Reply to
Luk

W Warszwie jest taki pawilon na Wolumenie - numeru nie pamiętam, ale nazywa się Śrubeks i jest od strony Kasprowicza. Kupowałem tam kiedyś takie śrubki i nakrętki na sztuki.

Reply to
Marek F.