sruby M 2.5, 12mm

Przepraszem jezeli to oczywiste, ale gdzie kupic takie srubki w Polsce ilosci ok. 10 sztuk? (chodzi mi o sruby uzywane np. do przykrecenia glowicy w silniku os max 10
LA). Znalazlem tylko hurtownie sprzedajace je na setki, riku olewa moje zapytania, z tower hobbies samych srubek sie sprowadzac nie oplaca). Pomocy! ;)
Pozdrawiam, Lukasz.
W Le Roi Merlin ale to sa zwykłe śrubki-nie są klasy 8.8 lub wyższej.

A nie wiesz może, czy wzmocnione fi 6 x 70 do mocowania kółek też tam dostanę? Bo w WAX-ie dziś sprawdzałem i mają tylko o długości 50 mm.
--
Lukasz
N 50 05' 04"

Śrubki, to mały pikuś... 2,5mm (ARAIR 12mm) kupiłem w Warszawie na bazarku, tuż przy ul. Królewskiej.
Natomiast ogromny problem miałem z nakrętkami (wymyśliłem, że w swoim motoszybowcu przykręce serwa do lotek wlasnie przy pomocy M2,5), musiałem kupić 100 sztuk i zamiwiać za pobraniem....
Pozdrawiam Jacek
W Warszwie jest taki pawilon na Wolumenie - numeru nie pamiętam, ale nazywa się Śrubeks i jest od strony Kasprowicza. Kupowałem tam kiedyś takie śrubki i nakrętki na sztuki.