Zawody Brzeg-Skarbimierz 1-3.09.2006 modele makiet F4C?

Witam, Z kalendarza imprez zamieszczonego na stronie AP wynika, że 1-3 września odbędą się zawody modeli makiet F4C, F4C/P, F4CX. Czy mogłby ktoś potwierdzić, czy zawody się odbędą? Mieszkam niedaleko i z chęcią popatrzyłbym na takie zawody. Pozdrawiam, Darek, Oława.

Reply to
Dariusz Jakubiak

Witam.

Też chętnie bym się wybrał na te zawody (jako widz). Ale w którym miejscy strony AP (

) jest o nich informacja? W kalendarzu imprez po wybraniu Ranga: Wszystkie i Kategoria: Wszystkie nie znalazłem takiej informacji.

Reply to
Bartek

Bartek napisał(a):

Po prawej stronie jest przycisk "Modelarstwo". Po otwarciu strony w lewym menu na dole jest "Kalendarz Imprez AP".

Darek, Oława

Reply to
Dariusz Jakubiak

Faktycznie. Dzięki.

Reply to
Bartek

Zawody oczywiście są, organizator dzwonił do mnie i wszystko dobywa się zgodnie z planem !! Pozdrawiam ! Radek Oleksy Sklep Modelsrki

modelarski

snipped-for-privacy@op.pl napisał(a):

Radek, wiem że już późno - ale jaki jest plan, tzn. o której zaczynają się zawody w sobotę i w niedziele? Pozdrawiam, Darek.

Reply to
Dariusz Jakubiak