Zawody F3M

Witam W dniu 15 i 16 września czyli w tę sobotę i niedzielę zostaną rozegrane zawody modeli gigantów w klasie F3M w Chrcynnie pod Nasielskiem. Zawody
rozpoczynają się o godz. 10. Zawodników i kibiców serdecznie zapraszamy. Dla zawodników jest nocleg. Pozdrawiam Władek Jarochowski
Wladek_J <admin napisał(a):

Czy jest gdzieś dostępny dokładny harmonogram imprezy? Interesuje mnie zwłaszcza niedziela. Pozdrawiam Andrzej M

Witam harmonogram zależy silnie od pogody. Kolejki mają być rozgrywane jak na Bemowie 2 tygodnie wcześniej. Pozdrawiam Władek
W³adek_J napisał(a):

Dzięki za odpowidź. Z prognozy wynika że w sobotę będą raczej kiepskie warunki natomiast w niedzielę powinno być znacznie lepiej. Dobrze się składa bo w niedziele mam czas i pewnie się wybiorę :)
Pozdrawiam Andrzej M