Zawody F3M

Witam
W dniu 15 i 16 wrze¶nia czyli w tê sobotê i niedzielê zostan± rozegrane
zawody modeli gigantów w klasie F3M w Chrcynnie pod Nasielskiem. Zawody
rozpoczynaj± siê o godz. 10. Zawodników i kibiców serdecznie zapraszamy. Dla
zawodników jest nocleg.
Pozdrawiam W³adek Jarochowski
Reply to
Wladek_J
Wladek_J <admin napisał(a):
Czy jest gdzieś dostępny dokładny harmonogram imprezy? Interesuje mnie zwłaszcza niedziela. Pozdrawiam Andrzej M
Reply to
Andrzej M
Witam harmonogram zale¿y silnie od pogody. Kolejki maj± byæ rozgrywane jak na Bemowie 2 tygodnie wcze¶niej. Pozdrawiam W³adek
Reply to
invalid unparseable
W³adek_J napisał(a):
Dzięki za odpowidź. Z prognozy wynika że w sobotę będą raczej kiepskie warunki natomiast w niedzielę powinno być znacznie lepiej. Dobrze się składa bo w niedziele mam czas i pewnie się wybiorę :)
Pozdrawiam Andrzej M
Reply to
Andrzej M