Zawody gigantów w Warszawie

W sobote i niedziele na lotnisku Bemowo w Warszawie odbeda się zawody modeli
gigantów w klasie F3M. Wyżywienie i zakwaterowanie dla zawodników za darmo.
Szczegóły na stronie Aeroklubu Warszawskiego pod adresem

Zawody odbędą się niezależnie od ilości zgłoszonych zawodników.
Pozdrawiam Władek Jarochowski
Reply to
Wladek_J
Użytkownik "Wladek_J @extra330.com>" <admin<wytnij> napisał w wiadomości news:fb8dh9$h6c$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
A o której impreza się zaczyna, a może już się zaczęła ? Czy obecna pogoda nie stanowi problemu ?
Pozdrowienia! Tomek
Reply to
Vex
Użytkownik "Vex" snipped-for-privacy@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fbb6a8$h09$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Zobacz sam:
Pozdrawiam Andy
Reply to
Andrzej
Witam,
Na stronie aeroklubu z wawy pisze:
"Warunki uczestnictwa: posiadanie aktualnej licencji sportowej,"
A co to jest takiego ?
Adam
Użytkownik "Wladek_J @extra330.com>" <admin<wytnij> napisał w wiadomości news:fb8dh9$h6c$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Adam Wieczorek
To jest : Licencja Sportowa Aerolubu Polskiego w tym przypadku modelarska - uprawniająca do startu w zawodach organizowanych z ramienia AP.
Pozdrawiam ! Radek
Reply to
Ol-Pen Model
Dzięki za odpowiedź. Ale to tłumaczy czemu taka mała frekwencja. Chłopaki se robią imprezy zamknięte dla "swojaków". Oczywiście za państwowe (czyt. moje) pieniądze. Hm... powodzenia.
Adam
Użytkownik "Ol-Pen Model" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Reply to
Adam Wieczorek
Licenca licencją, a zawody i pikniki odbywają się nie za Twoje pieniądze, tylko za wypracowane przez sekcję (czytaj sponsorzy).Aeroklub do zawodów typu Puchar Polski nic nie dokłada. A co do swojaków weź samolot i przyjedź na zawody, i też będziesz swojakiem, bo tam wszyscy chętni do latania będą mile widziani, i powiem więcej zawsze możesz liczyć na pomoc i poradę, oraz przyjazną atmosferę Pozdrawiam Robert
Reply to
Robert
Użytkownik "Adam Wieczorek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fbdlca$bcq$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Adamie a jaki masz model giganta ? na którym chciałbyś wystartować w tych zawodach.
Pozdrawiam Andy
Reply to
Andrzej
Adam Wieczorek pisze:
Prawo jazdy też drastycznie ogranicza ruch na drodze. Proponujesz z niego zrezygnować? Polecisz na wakacje samolotem pilotowanym przez pilota, który legitymuje się wyłącznie kartą pływacką?
Reply to
Krzysztof "kojot" Choroszko
Ok, nie chce mi się wywoływać kolejnej wojny zrzeszeni kontra niezrzeszeni. Życzę sukcesów w dalszej działalności na chwałę polskiego sportu modelarskiego.
Pozdrawiam,
Adam
Reply to
Adam Wieczorek
Użytkownik "Krzysztof "kojot" Choroszko" snipped-for-privacy@bezpiecznik.post.pl> napisał w wiadomości news:46dab905
Dla przekory powiem, że ubiegając się o licencję sportową nie byłem nigdy egzaminowany z umiejętności pilotowania modeli ;-) W żaden sposób nie potwierdza ona kompetencji posiadacza do pilotowania modeli a co za tym idzie bezpiecznego startu w zawodach. W takim przypadku również trochę nie wiem czemu ma służyć wymóg posiadania licencji AP do startu w zawodach. Nie odbierzcie tego co piszę źle, ale faktycznie może to trochę wyglądać jak "wstęp tylko dla tych co wpłacili ileśtam zł za licencję". Za czasów kiedy startowałem w "klubie" musiałem wykupić i licencję i dodatkowo wpłacić wpisowe. Wtedy jeszcze w licencji nie było zawarte ubezpieczenie. Jedynym sensownym powodem który do mnie przemawia może być właśnie to zawarte w licencji OC.
Oczywiście nie upieram się twardo przy swoim, bo może coś się pozmieniało ??
-------------------------- Pozdrowienia! Tomek

Vex
grześ pisze:
Pan Wieczorek jako spec od Twinstara może jeszcze nie miał okazji startować w zawodach - dajmy mu czas...
Reply to
Chrisj