I Mistrzostwa Polski Modeli Akrobacyjnych Zdalnie Sterowanych w klasie F3M - giganty- - Toruń

Witam!
Pragnę przypomnieć, poinformować, iż w dniach 25 - 26 sierpień w Toruniu odbęda się I Mistrzostwa Polski Modeli Akrobacyjnych Zdalnie Sterowanych w
klasie F3M - giganty. Mamy 7 zg┼éoszonych i potwierdzonych zawodnik├│w, mamy nadziej─Ö ┼╝e jednak na zawody przyjedzie i wystartuje jednak kto┼Ť wi─Öcej. Traktujemy te zawody jako nauk─Ö i dobr─ů zabaw─Ö z mozliwo┼Ťci─ů spotkania si─Ö.
Wi─Öcej informacji na www.rctorun.pl
Pozdrawiam Marek GG: 4329550
ACRO TEAM RC T o r u ń www.rctorun.pl
Add pictures here
Ôťľ
Z przykro┼Ťci─ů informujemy, i┼╝ planowane na 25-26 sierpie┼ä w Toruniu zawody I Mistrzostwa Polski Modeli Akrobacyjnych Zdalnie Sterowanych w klasie F3M - giganty zostaj─ů ODWO┼üANE !!!

a mozna zna─ç pow├│d ?
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl

Witam A patrzyles na liste startowa zawodnikow. Dokladnie chodzi o ilosc, calych 7 sie zglosilo. Ciekaw jestem z jakiego powodu tak malo.
Pozdrawiam Pawel B
Add pictures here
Ôťľ
Cze┼Ť─ç. Je┼Ťli piszesz o 7 to na pewno nie mo┼╝e by─ç pow├│d, a ilu chcia┼éby┼Ť ? 7 to ca┼ékiem nie┼║le jak na Polsk─Ö. Nie chce mi si─Ö sprawdza─ç w przepisach, ale nie ma tam czego┼Ť takiego jak odwo┼éanie Mistrzostw Polski z powodu ma┼éej frekwencji, jest natomiast nieuznanie tytu┼éu Mistrza Polski je┼Ťli nie pami─Ötam ale chyba b─Ödzie mniej ni┼╝ 3 zawodnik├│w. Poza tym w demokratycznym pa┼ästwie obywatel ma prawo do informacji, to jedna z podstawowych zasad. Wi─Öc je┼Ťli kto┼Ť odwo┼éuje MP to musi poda─ç przyczyn─Ö, nawet zdrowy rozs─ůdek to podpowiada, bo zaraz w przeciwnym razie rodz─ů si─Ö domys┼éy, plotki. Po co nam to ?
pozdrawiam Andy

[...]

No wi─Öc Ad. Rem. Nie patrzy┼éem na liste startow─ů ,ale najnormalniej na ┼Ťwiecie zapyta┼éem - dlaczego ? Nie wiem te┼╝ z jakiego powodu kolega B wiedz─ůc lepiej poucza mnie gdzie powinienem zajrze─ç zeby sie dowiedzie─ç - a skoro wie odpisuje kr├│tko - ma┼éo ludzi , i koniec ... A tak nawiasem 7 -miu - to nie ma┼éo w takiej klasie . Ja natomiast wiem dlaczego tak ma┼éo , ano bo modelki drogie - oj drogie , a kaski jak nie by┼éo tak nie ma u wszystkich, a poza tym to - i teraz rypne - Sport modelarski umiera niestety - dzi─Öki poci─ůgni─Öciom organizacyjnym . Tak sie sk┼éada ,┼╝e ci co maj─ů kask─Ö i modeliki - nie wszyscy posiadaj─ů zaci─Öcie sportowe - i ju┼╝ i Ja tu w przeciwie┼ästwie do kol. B. nikogo nie pouczam co gdzie i jak . I to by by┼éo na tyle .
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl
Ôťľ

Witam Nie chcialem szanownego pana pouczac gdzie zagladac tylko po prostu widizalem ze sie zglosilo 7 zawodnikow. Wydawalo mi sie to mala iloscia i doszedlem do wniosku ze to jest glowny powod odwolania zawodow. Oczywiscie moge sie mylic. Ale wydaje mi sie ze organizator byl nastawiony na wieksze zainteresowanie i sie wystraszyl ze do imprezy bedzie musial doplacic. BTW Po odwolaniu zawodow strona zostala zablokowana tylko plakat mozna bylo ogladac wiec nigdzie nie mozna juz bylo zagladnac zeby sprawdzic cokolwiek.
Ôťľ

Zap┼éac─ů i tak cz┼éonki AP z w┼éasnych sk┼éadek. Zawodnicy nie p┼éac─ů za udzia┼é w zawodach, wi─Öc wi─Öksza ilo┼Ť─ç zawodnik├│w nie implikuje wi─Ökszych przychod├│w. Poza tym 7, to niez┼éa liczba jak na t─Ö klas─Ö. A sport modelarski umiera, bo organizator (zwykle AP) jest dupa i nie umie zarobi─ç na ciekawych zawodach/pokazach. Caly czas powtarzam, ┼╝e trzeba sko┼äczy─ç z tym socjalizmem!
Moim zdaniem pokazy, zawody takich modeli, to ┼Ťwietna okazja, ┼╝eby przyci─ůgn─ů─ç rzesze widz├│w. Daj─Ö g┼éow─Ö, ┼╝e wszelcy panowie ze swoimi synkami b─Öd─ů na pewno bardziej zainteresowani, ni┼╝ jakimi┼Ť imprezami kulturalnymi typu wyst─Öp jakiego┼Ť amatorskiego pseudoteatru na ulicy. O tego typu imprezach w TV ci─ůgle s┼éysz─Ö, a o modelach NIC. Zawody s─ů ci─ůgle zamkni─Ötymi imprezami, o kt├│rych ni widu ni s┼éychu. Dam przyk┼éad, kt├│ry mnie kiedy┼Ť w┼Ťciek┼é: Wybra┼éem si─Ö specjalnie na planowane zawody do Radomia (z Krakowa), ┼╝eby popatrzy─ç F3A w akcji. Przyjecha┼éem na miejsce, a tutaj F3C (┼Ťmig┼éowce). Pytam: - Co z planowanym F3A? - Ano by┼éy w zesz┼éym tygodniu - A dlaczego o przesuni─Öciu terminu nie by┼éo informacji na stronie AP? - A, bo poinformowali┼Ťmy zawodnik├│w telefonicznie
Zrobi┼éem 400km w te / we wte, straci┼éem p├│┼é dnia. No dobra. Nie mam nic przeciwko zamkni─Ötemu towarzystwu wzajemnej adoracji, ale dlaczego takie t─Öpe m┼éotki maj─ů monopol na modelarskie imprezy sportowe w PL???
Dlatego chylę czoła przed "prywatnymi" organizatorami imprez typu piknik na Żarze, Podhalański itp. Więcej fanów, więcej widzów, więcej adrenaliny, dobra organizacja i show się kręci.
--
Lukasz

Add pictures here
Ôťľ

Zgadzam się w 100% z powyższym. Byłem pod koniec marca w Piekarach pod Krakowem na mistrzostwach polski halowej akrobacji freestyle (z podkładem muzycznym). Chyba nie trzeba tłumaczyć, że taki konkurs jest widowiskowy. Byli praktycznie tylko zawodnicy oraz ich żony. Na kilka minut zawitała do nas nawet TVP3 Kraków, o tyle dobrze. Ale nie zmieniło to frekwencji w ogóle. O dojazd musiałem się dopytać telefonicznie, bo w Internecie nie było nawet żadnej mapki dojazdu...
Pozdrawiam, Szymon

Ôťľ

Witam My┼Ťl─Ö, ┼╝e si─Ö pospieszyli┼Ťcie z tym odwo┼éywaniem. Do ko┼äca nie wiadomo ilu przyjecha┼éoby zawodnik├│w. Je┼Ťli zg┼éoszonych by┼éoby 8 to czy zawody odby┼éyby si─Ö? A mo┼╝e musi by─ç 9? Gdzie informacja, ┼╝e warunkiem koniecznym do zorganizowania zawod├│w jest wcze┼Ťniejsza rejestracja w internecie? Czy je┼Ťliby zarejestrowa┼éo si─Ö powiedzmy 15 zawodnik├│w, a dojecha┼éoby 7 to zawody nie odby┼éyby si─Ö? Czy dobrze rozumuj─Ö? W zesz┼éym roku w Chrcynnie by┼éo 5 zawodnik├│w, w tym roku w Ostrowie - 7. To ilu wy si─Ö spodziewali┼Ťcie? Pozdrawiam W┼éadek Jarochowski
Add pictures here
Ôťľ
Toruniacy odwio┼éali zawody, z prostego powodu - BRAK KASY - taka impreza kosztuje organizatora min 800-1000,- z┼é (s─Ödziowie) przy ilo┼Ťci 7 zawodnik├│w i braku dofinansowania imprezy ( MP F3M nie s─ů dofinasowywane z AP) niestety wychodzi DEFICYT i kto ma dop┼éaci─ç ???. W Ostrowie mamy "zasi┼éek" z Urz─Ödu Miasta wi─Öc mimo startowego o po┼éow─Ö mniejszego ni┼╝ w Toruniu nikt z nas nie dop┼éaci┼é nawet z┼éot├│wki.
Ale jestem dobrej mysli, ┼╝e w przys┼éym sezonie sytuacja si─Ö wyklaruje i przyb─Ödzie jeszcze paru zawodnik├│w, bo zawody s─ů naprawd─Ö WIDOWISKOWE !! Dojd─ů do tego by─ç mo┼╝e zawodnicy z Czech i S┼éowacji - mamy takie plany.
My na pewno zrobimy w Ostrowie zawody F3M .
Ale prawda jest taka, ┼╝e je┼╝eli w Polsce na tego typu zawodach jest obsada ok 10 zawodnik├│w ,to to jest DU┼╗O !!

Ôťľ

Cze┼Ť─ç. Moim zdaniem nie ma innej drogi ni┼╝ szukanie sponsora, np. dla du┼╝ych koncern├│w 1000 z┼é to py┼éek przy kwotach p┼éaconych na reklam─Ö w TV. Takie koncerny maj─ů zaplanowan─ů pul─Ö pieni─Ödzy na reklam─Ö i musz─ů j─ů wyda─ç! cz─Östo na akcje charytatywne dla poprawienia wizerunku itp. Mieli┼Ťmy dawniej taki niewielki sponsoring przy organizacji zawod├│w w Wawie. Mo┼╝na by by┼éo pomy┼Ťle─ç aby AP Sekcja Modelarska rozpocz─Ö┼éa poszukiwania sta┼éego sponsora na dofinansowanie imprez ? (podpisanie umowy na dofinansowanie) wtedy imprezy w mniejszych miastach maj─ů szans─Ö.
A z t─ů wy┼╝szo┼Ťci─ů prywatnych imprez nad AP to szkoda mi ju┼╝ pisa─ç dlaczego wi─Ökszo┼Ť─ç Pa┼ästw posiada tak─ů organizacje jak AP i jakie zadania ma ona spe┼énia─ç, kt├│rych prywatny organizator show, czy piknik├│w nie we┼║mie na siebie, no bo jak ? AP to co┼Ť wi─Öcej ni┼╝ tylko organizator imprez. Natomiast mo┼╝na dyskutowa─ç nad jego nowoczesnym kszta┼étem w realiach pseudo-rynkowych :)))
A je┼Ťli chodzi o Toru┼ä to tam macie podobno jakie┼Ť bogate radio :))
Pozdrawiam Andy
Add pictures here
Ôťľ

Owszem maj─ů bogate radio, ale tam trzeba zanie┼Ť─ç kas─Ö, najlepiej po 15-tym ca┼é─ů emerytur─Ö HAHAHAHAHAHAHAHA!

Ôťľ
Andrzej napisał(a):

Cze┼Ť─ç, my┼Ťl─Ö, ┼╝e to sprawa czasu, realia s─ů rynkowe i z pewno┼Ťci─ů zostan─ů wykorzystane. Wystarczy tylko, ┼╝e rozw├│j rynku modelarskiego stanie si─Ö celem bran┼╝owego biznesu (globalnie w skali kraju). Nie dysponuj─Ö danymi, ale by─ç mo┼╝e ju┼╝ dzisiaj mo┼╝na (tu bardziej kompetentny b─Ödzie Rados┼éaw) rozwa┼╝y─ç definicj─Ö celu jako og├│┼éu nak┼éadu finansowego odniesionego do zak┼éadanego wzrostu ilo┼Ťci m┼éodzie┼╝y rozwijaj─ůcej z pasj─ů modelarstwo (p├│┼║niejszych klient├│w). Chodzi o zwyczajne przekierowanie strumienia pieni─Ödzy rodzic├│w do bran┼╝y modelarskiej (tzw. cele wy┼╝sze s─ů oczywiste) np z wydatk├│w pochodz─ůcych z ch─Öci posiadania przez m┼éodzie┼╝ wielu nieu┼╝ytecznych gad┼╝et├│w, gier komputerowych i s┼éu┼╝─ůcej temu infrastruktury.
Pozdrawiam, Gustaw
Add pictures here
Ôťľ