ciegna

Witam zastanawiam się jak sobie uprościć życie w małych i lekkich modelach elektrycznych tzn. . chodzi o regulacje długości cięgna . Do tej pory
robiłem L lub Z i scislkalem lub rozciągałem może jest jakiś inny sposób ? ( bardzo upierdliwe przy jednym serwie na lotkach ) chyba w sieci widziałem cos na 2 drutach i termo skurczu ale jak to zabezpieczyć żeby się nie rozjechało ? Marek S

dwa druty / pręty węglowe / itd we właściwej pozycji, kropla CA, owinąć nitką i znowu mała kropla CA - Z modelu strzępy a to połączenie trzyma .....
buwi777
Witam no pomyśl dobry ale cholera czasem ciężko owinąć nitka . Może jakaś koszulka ? Ktoś praktykował ? Marek S

Ale jak tę koszulkę chciałbyś podgrzać ?
I tu się nasuwa pytanie - co prostsze: CA + nitka czy owa koszulka + temperatura ???????
buwi777
ps. jak pełnobalsowy model to proste, jak depron to może, może ... ale jak folia to przechlapane ... z "obkurczaniem" koszulki
ps2. przepraszam wrażliwych za " obkurczanie " :-)))))
Witam!
Z kostki elektrycznej wyjac mosiezny (miedziany ?) element z dwiema srubkami i tym polaczyc dwa druty bowdena :)
--
Arcimek

Dokładnie tak jak opisano i dodatkowo koszulka termokurczliwa. Ustawiasz w żądanej pozycji ,dajesz CA owijasz nitką szkła . Dajesz CA i termokurczliwa koszulka.

Witaj Zobacz: http://www.modelpartner.ig.pl/indeks.html szukaj w dziale galanteria "2759 mocowanie bowdena na orczyk" Podobne "ustrojstwo" można pozyskać też z małych złączy elektrycznych takich do lutowania w płytkę
Jarek

widziałem
Witam to mocowanie na śrubkę inbusowa to stosuje , raczej chodzi mi o cos prostszego i na mini serwa . Pomysł z nitka podoba mi się ale w tym modelu nie ma miejsc na wsadzenie palucha i obwiązania cięgna nitka . Właśnie myślę czym zastąpić nitkę czyli cos okrągłego i najlepiej z bawełny jak nitka . Tak nieszczęśliwie się mi to mocowanie serwa w skrzydle wymyśliło :( Marek S
Witam Zrobiłem to inaczej . Cięgno z 2 kawałków wsadziłem do rurki po wacikach do uszu i zalałem CA . Na razie trzyma zobaczymy co dalej :) Jak metoda się sprawdzi to będzie super Marek S
a dlaczego nie dasz zlaczki specjalniej na srubke na orczyk. najtaneij ze zlaczki elektrycznej wyjdzie?? wazy mniej niz 1g. (podasz maila to ci foto wysle)
skoro robisz Z lub L to domyslam sie ze masz popychacz stalowy. daj wegiel 1mm i zlaczki i zaoszczedzisz 10g na calym modelu

Witam w sumie nie mogłem znaleźć jakiej malej porzecznej złączki elektrycznej . Modelem jest speed 400 , taki malutki funfly . wsadziłem tam jedno serwo na lotki . Ktoś mówić o przykręcanych do lutowania co to takiego ? Marek S

np to:
http://www.tme.pl/katalog_pics/3/e/3/3e3bfff39c3bbed58db26b20b5360471/tb-3.5-p-3p_bl.jpg
Jarek