[Zaproszenie] Puchar Polski F3M Ostrów Wlkp.

Wszystkich którzy nie wiedzą jeszcze co robić w ostatnie 2 dni długiego
weekendu (5-6 maj) zapraszam serdecznie na Puchar Polski F3M modeli
akrobacyjnych skali gigant - do Ostrowa Wielkopolskiego Lotnisko Michałków.
Przypominam że podstawowe informacje znajdują się pod adresem

Zapraszam Krzysztof Janiak
Reply to
ChrisJ
Użytkownik "ChrisJ" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:f0vn3p$18s$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Jest gdzieś dostępna mapka dojazdu dla zmotoryzowanych? Interesuje mnie, jak dojechać na lotnisko od wjazdu od strony Krotoszyna ?
Pozdrawiam Piotrek
Reply to
Max
Ja też nie znalazłem dojazdu. Jest dla autobusiarzy ale jak samochodem to nie wiem gdzie jechać. Plan bardzo się przydał.
Rafał
Użytkownik "Max" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:f11pb1$h7g$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Kacper
Sprawa mapki dojazdowej już rozwiązana - zapraszam ponownie na

Użytkownik "Kacper" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:f1219s$69g$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
ChrisJ