niedostrzeżone Mistrzostwo Polski

Troche mi głupio. O 15,54 zawiadomiłem Państwa o Mistrzostwie Polski -
Łukasza , a nikt z kolegów nie złożył mu jeszcze gratulacji
Reply to
Jerzy
Drogi Jerzy, niedzielne popoludnie jest "malo internetowe".
A przede wszystkim - Lukaszu - drogi Mistrzu - serdeczne gratuluje ci duzego sukcesu. Tytul Mistrza Polski jest niewatpliwie powodem do zasluzonej dumy. Zycze ci wiele modelarskiej radochy i nastepnych tytulow.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Po pierwsze primo - wielu jest "uzaleznionych" od netu, ale na Boga, nie siedzi sie 4 godziny na dobe 7 dni w tygodniu, czekajac na post o zwyciestwie Lukasza (czego mu serdecznie gratuluje!)
A po drugie primo - najpierw czytaj, potem krytykuj - 17:01, Szymon Bartus, przekazal gratulacje.
Pzdr, Pavvel
PS. Po trzecie primo - niech Lukasz cos o starcie napisze jak wroci!
Reply to
Pavvel
Heh, oczywiscie chodzilo o 24 godziny:D Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Użytkownik "Pavvel" snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl...
No własnie dopiero niedawno wróciłem z modelowania grzybów w lesie ...
No właśnie: Łukasz napisz!! pozdrawiam
Reply to
Daniel Lachman
Łukaszowi gratuluje zarowno doskonalego sukcesu (teraz pora na Twojego Spitfire'a!) oraz kolegi Jerzego ktory poswieci wszystko dla promowania Jego zwyciestwa:-)
KP
jeszcze raz - najszczersze gratulacje
Reply to
Kuba Plewka
Użytkownik "Pavvel" snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl...
To jest drogi Pavle - przerost formy nad treścią - ani nie trzeba siedzieć 24 godziny przed kompem / bo ja nie siedze/ żeby dostrzec istotne rzeczy , ani do tego nie trzeba przywoływac zwierzchności - ot co .
a to nie była krytyka tylko mały "wyrzucik" bo u mnie tej wiadomości nie widać - i co ja na to poradzę ? a po trzecie primo - sugerujesz ,że nie czytam tylko strzelam i to jest sedno sprawy -
Reply to
Jerzy
A ja najpierw czytam wszystkie posty (zaznaczajac na co chce odpowiedziec), a potem odpowiadam:) Poza tym dales naprawde malo czasu, pamietajac, ze to niedziela wieczor;)
No dobrze, wybaczam Ci:D:D:D
Wybacz, troche tak to owygladalo. Ale mysle, ze sie zrozumielismy, i mozna spokojnie zrobic EOT:)
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Cze¶æ!
Nie mogê siê narazie po³±czyæ ze "swoim" serwerem, wiêc wrzuci³em kilka zdjêæ, trochê prymitywnie na
invalid unparseable
"przekroczony limit transferu":( To jest wlasnie wirtualna polska, niech ja jasny szlag trafi!
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
He, he, byłem szybszy i widziałem :)
Reply to
Janusz Zukowski
Hej!
Niezle cacko! :o)))))))) Nie mam nawet co porownywac z kawalkiem kartonu ktory wystrzeliwalismy na koniec zeszlego roku z qmplem..... :o))))))))
Reply to
Arcimek