[RC] Tasma samoprzylepna

Nieeee temat nie OT. Ci co domyslaja sie o co chodzi wiedza ze tasme
uzywa sie do laczenia platow skrzydel, tudziez innych demontowanych
elementow (np. u mnie usterzenia V).
Z moich doswiadczen wiem ze tasmy bywaja rozne: jedne z nich po
odklejeniu nie pozostawiaja kleju na poszyciu, a inne wrecz przeciwnie -
brudza poszycie ze az zal sciska. Wyczyszczenie tego sprawia pewien problem.
Niestety nie udalo mi sie dopracowac regul zadzacych tym zjawiskiem.
Czy ktos moze polecic konkretne tasmy (producentow) ktore nie beda
zostawialy sladow po odklejeniu ? Dodam ze uzywam standardowej tasmy
biurowej (ok. 15mm szerokosci).
Dzieki,
Kuba
Reply to
Jakub Mendys
Tak! 3M Crystal Clear. Trzyma dobrze i nie zostawia śladów.
Reply to
Janusz Zukowski