Co my┼Ťlicie na temat...???

...mikro serw takich jak np: http://www.allegro.pl/show_user.php?uid%3552
jak jest z jakosci─ů takich serw??? Cena jest atrakcyjna w porownaniu np z
hs-55, ale nie wierze ze taka r├│znica cenowa jest bez utraty jakosci. No ale pytanie brzmi czy warto???
pozdrawiam Switch`ak
Add pictures here
Ôťľ
Ładne serwa....
Add pictures here
Ôťľ

W ArtHobby HS-55 obecnie kosztuje jakies 75zl, wiec 25zl wiecej... sam sobie odpowiedz czy warto =)
P.S.: Bylo juz nieco o takich NoName, poszukaj w archiwum...
--
| _ | Mariusz "Doman" Domański
_|___(v)___|_
Ôťľ
Switch`ak napisał(a):

Za podobne pieniadze mozna kupic male serwa GWS o uznanej jakosci. Na temat podrobek GWS i mikro serw noname mozna przeczytac wiele niepochlebnych opinii na rcgroups.
Zgodnie z informacjami CEO GWS na rcgroups, wzmianka w opisie aukcji o "zwiazkach" serwa z GWS sa glebokim naduzyciem i swiadcza o nieuczciwosci lub nieznajomosci tematu sprzedawcy.

Krzysiek "kojot" Choroszko
Ôťľ
Witam.
Mam te serwa i jeszcze podobne HiMark. HiMark s─ů marne, ale tym z przedstawionej aukcji nie mam nic do zarzucenia. Calkiem niezle jak za te pieni─ůdze.
Sebastian

Ôťľ