WEBRA SCAN DS8

Czy ktoś wie, gdzie można kupić ten odbiornik? Może jakiś sklep sprowadza odbiorniki tej firmy? http://www.webra-austria.at/electronic.php?lang=EN

Na tej stronce
www.modelspot.com cena 49,99 Funtów
pozdrawiam
Przemo

Witam !
Tu masz link do sklepu w Austrii: http://shop.lindinger.at/ProductDetail.asp?ProductID%609&NextPage=%2FProdu ctTree%2Easp%3FCategoryID%3D557%26PPP%3D%26SP%3D0
Niecałe 60 Euro za ośmiokanałowy odbiornik z podwójna przemianą przemianą i syntezą,to niezła cena. Tobie chodziło pewnie o dostawce w Polsce. Niestety nie znam takiego. Po smutnych doświadczeniach z firma ACT, chyba też zdecyduje sie na cos takiego.
Pozdrawiam
Michał
ja bym uwazal, to mi wyglada na odbiornik ACT tylko w opakowaniu WEBRY. ta sama funkcjonalnosc, podobne wymiary. Ostroznie z ta euforia.
sam ostatnio kupilem SmartScan'a od jakiegos bandyty z wroclawia, ktory ani slowa nie powiedzial ze sprzedaje odbiornik ktory praktycznie nie nadaje sie do uzytku. Pozdrawiam bandyte i innych nie bandytow.
-----Original Message----- From: mozek [mailto:juliusz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl] Posted At: Sunday, November 14, 2004 9:54 PM Posted To: modelarstwo Conversation: WEBRA SCAN DS8 Subject: WEBRA SCAN DS8
Czy ktoś wie, gdzie można kupić ten odbiornik? Może jakiś sklep sprowadza odbiorniki tej firmy? http://www.webra-austria.at/electronic.php?lang=EN

Cóż, może i racja ale nie ma w sieci wiarygodnych informacji i testów sprzętu. Te zamieszczane przez producentów są chyba sponsorowane. Jedynie użytkownicy mogą coś na ten temat wiarygodnego powiedzieć.
pozdrawiam
Juliusz

wiadomości

Oczywiście, że trzeba uważać i nie należy kupowac od razu 5 takich odbiorników. Jakie są odbiorniki Webry nie wiem, bo nie mam jeszcze takiego odbiornika. Znam firme Webra z dawnych lat kiedy w Polsce bylo sporo ich aparatur i były to radia proste, ale dość przyzwoite jak na tamte czasy. Webra to stara firma znana bardziej z silników i napewno to nie jest odbiornik ACT w opakowaniu Webry. w ogule z odbiornikami z syntezą, trzeba zachowac wiekszą ostrożność, bo zależy sie spodziewać większej podatności na zakłócenia, ze względu na większą ilość "śmiecia" produkowanego przez syntezer w porównaniu do zwykłego oscylatora kwarcowego. Odbiornik ACT DSQ-8 mam, i jest to straszne dziadostwo. Z prowadzonej kiedys dyskusji na forum, taz wynikało że dużo ludzi ma problemy z różnymi odbiornikam ACT. Tutaj też jak kiedyś wspomniałem o problemach z ACT dostałem kilka postow na priv. (dlaczego ?) od problemach z ACT. Ponadto firma ACT wypisuje straszne głupoty na temat kwarców, które każdego kto ma choś troche pojęcia o działaniu odbiorników suprheterodynowych, musza wprowadzić w osłupienie. Niestety tych, którzy nie czują sie mocni w technice odbioru radiowego, niestety wprowadzają w błąd.
Pozdrawiam
Michał

Cześć,
aż starch sie tu w tej dyskusji odzywać jak ma sie dobrze dzialające odbiorniki ACT. Więc odrazu zaznaczam, że nie czerpię z tego postu żadnych korzyści, ale przekupny jestem i może mi ktoś propozycję złożyć ;-))
Po pierwsze, jak już na priva Michałowi pisałem, sądzę że chyba w odbiornikach ACT jest wbudowany czujnik patriotyzmu ;-) Jak wyczuje, że odbiornik jest w Polsce, to srrrru i nie chce prawidłowo działać! Niezły to patent musi być, bo w Niemczech działają te urządzonka bez większych problemów :-))) Także w moich modelach. Mam 1 szt. Micro 6, 3 szt DSQ 8 (z tego jeden nie zamontowany), 2 szt SmartScan (jeden jako skaner) i jeden DSQ 12 (w tym momecie tez bezrobotny) i z żadnym jak na razie nie miałem problemów.
Tak dla potwierdzenia pierwsze lepsze posty z jednego z niemieckich forów modelarskich. Kto zna język "wroga" to zrozumie...
http://www.rc-network.de/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi ? ubb=get_topic&f&&t0001&p http://www.rc-network.de/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi ? ubb=get_topic&f&&t0150&p http://www.rc-network.de/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi ? ubb=get_topic&f&&t0329&p Także testy wykonywane przez tutejsze pisma modelarskie były mocno pozytywne, choć tu można i należy podejrzewać stronniczość.
No cóż, każdy może na temat jakości danego wyrobu mieć swoje zdanie. Mnie też ton takich wypowiedzi kiedyś też nieco nastraszył i już chciałem te odbiorniki wymieniać. Ale jednak do tej pory widocznie nie pokapowały się jaki mam paszport w kieszeni i działają dalej.
A jak ktoś ma z tymi odbiornikami problemy? To ACT udziela na nie dożywotniej gwaracji. Czy jakaś firma na dziadowski produkt by takiej gwarancji udzielała?
No cóż, a Webra jak chodzi o odbiorniki ma właśnie mocno niepochlebną opinię w Niemczech . Ale - każdy ocenia według własnej miarki.
Bardzo przepraszam jak sie "wrogom" ACT naraziłem, ale przynajmniej dla mnie pozostaną te odbiorniki rozsądna alternatywą do drogich Graupnerów...
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de