WEBRA SCAN DS8

Czy ktoś wie, gdzie można kupić ten odbiornik? Może jakiś sklep sprowadza odbiorniki tej firmy?

mozek
Bochynski, Janusz

Cóż, może i racja ale nie ma w sieci wiarygodnych informacji i testów sprzętu. Te zamieszczane przez producentów są chyba sponsorowane. Jedynie użytkownicy mogą coś na ten temat wiarygodnego powiedzieć.

pozdrawiam

Juliusz

Reply to
mozek

Cześć,

aż starch sie tu w tej dyskusji odzywać jak ma sie dobrze dzialające odbiorniki ACT. Więc odrazu zaznaczam, że nie czerpię z tego postu żadnych korzyści, ale przekupny jestem i może mi ktoś propozycję złożyć ;-))

Po pierwsze, jak już na priva Michałowi pisałem, sądzę że chyba w odbiornikach ACT jest wbudowany czujnik patriotyzmu ;-) Jak wyczuje, że odbiornik jest w Polsce, to srrrru i nie chce prawidłowo działać! Niezły to patent musi być, bo w Niemczech działają te urządzonka bez większych problemów :-))) Także w moich modelach. Mam 1 szt. Micro 6, 3 szt DSQ 8 (z tego jeden nie zamontowany), 2 szt SmartScan (jeden jako skaner) i jeden DSQ

12 (w tym momecie tez bezrobotny) i z żadnym jak na razie nie miałem problemów.

Tak dla potwierdzenia pierwsze lepsze posty z jednego z niemieckich forów modelarskich. Kto zna język "wroga" to zrozumie...

?ubb=get_topic&f=26&t=000150&p=
że testy wykonywane przez tutejsze pisma modelarskie były mocno pozytywne, choć tu można i należy podejrzewać stronniczość.

No cóż, każdy może na temat jakości danego wyrobu mieć swoje zdanie. Mnie też ton takich wypowiedzi kiedyś też nieco nastraszył i już chciałem te odbiorniki wymieniać. Ale jednak do tej pory widocznie nie pokapowały się jaki mam paszport w kieszeni i działają dalej.

A jak ktoś ma z tymi odbiornikami problemy? To ACT udziela na nie dożywotniej gwaracji. Czy jakaś firma na dziadowski produkt by takiej gwarancji udzielała?

No cóż, a Webra jak chodzi o odbiorniki ma właśnie mocno niepochlebną opinię w Niemczech . Ale - każdy ocenia według własnej miarki.

Bardzo przepraszam jak sie "wrogom" ACT naraziłem, ale przynajmniej dla mnie pozostaną te odbiorniki rozsądna alternatywą do drogich Graupnerów...

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de