WEBRA SCAN DS8

Czy ktoś wie, gdzie można kupić ten odbiornik?
Może jakiś sklep sprowadza odbiorniki tej firmy?
mozek
Na tej stronce
cena 49,99 Funtów
pozdrawiam
Przemo
U¿ytkownik "mozek" <juliusz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > Czy kto¶ wie, gdzie mo¿na kupiæ ten odbiornik? > Mo¿e jaki¶ sklep sprowadza odbiorniki tej firmy? >
> -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
PrzemoG
U¿ytkownik "mozek" <juliusz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Tu masz link do sklepu w Austrii:
60 Euro za o¶miokana³owy odbiornik z podwójna przemian± przemian± i syntez±,to niez³a cena. Tobie chodzi³o pewnie o dostawce w Polsce. Niestety nie znam takiego. Po smutnych do¶wiadczeniach z firma ACT, chyba te¿ zdecyduje sie na cos takiego.
Pozdrawiam
Micha³
Reply to
Michal K
ja bym uwazal, to mi wyglada na odbiornik ACT tylko w opakowaniu WEBRY. ta sama funkcjonalnosc, podobne wymiary. Ostroznie z ta euforia.
sam ostatnio kupilem SmartScan'a od jakiegos bandyty z wroclawia, ktory ani slowa nie powiedzial ze sprzedaje odbiornik ktory praktycznie nie nadaje sie do uzytku. Pozdrawiam bandyte i innych nie bandytow.
-----Original Message----- From: mozek [mailto:juliusz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl] Posted At: Sunday, November 14, 2004 9:54 PM Posted To: modelarstwo Conversation: WEBRA SCAN DS8 Subject: WEBRA SCAN DS8
Czy kto¶ wie, gdzie mo¿na kupiæ ten odbiornik? Mo¿e jaki¶ sklep sprowadza odbiorniki tej firmy?
Bochynski, Janusz
Cóż, może i racja ale nie ma w sieci wiarygodnych informacji i testów sprzętu. Te zamieszczane przez producentów są chyba sponsorowane. Jedynie użytkownicy mogą coś na ten temat wiarygodnego powiedzieć.
pozdrawiam
Juliusz
Reply to
mozek
U¿ytkownik "Bochynski, Janusz" snipped-for-privacy@domdata.com napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@mailserver.domdata.depfa-it.co m...
odbiorników. Jakie s± odbiorniki Webry nie wiem, bo nie mam jeszcze takiego odbiornika. Znam firme Webra z dawnych lat kiedy w Polsce bylo sporo ich aparatur i by³y to radia proste, ale do¶æ przyzwoite jak na tamte czasy. Webra to stara firma znana bardziej z silników i napewno to nie jest odbiornik ACT w opakowaniu Webry. w ogule z odbiornikami z syntez±, trzeba zachowac wieksz± ostro¿no¶æ, bo zale¿y sie spodziewaæ wiêkszej podatno¶ci na zak³ócenia, ze wzglêdu na wiêksz± ilo¶æ "¶miecia" produkowanego przez syntezer w porównaniu do zwyk³ego oscylatora kwarcowego. Odbiornik ACT DSQ-8 mam, i jest to straszne dziadostwo. Z prowadzonej kiedys dyskusji na forum, taz wynika³o ¿e du¿o ludzi ma problemy z ró¿nymi odbiornikam ACT. Tutaj te¿ jak kiedy¶ wspomnia³em o problemach z ACT dosta³em kilka postow na priv. (dlaczego ?) od problemach z ACT. Ponadto firma ACT wypisuje straszne g³upoty na temat kwarców, które ka¿dego kto ma cho¶ troche pojêcia o dzia³aniu odbiorników suprheterodynowych, musza wprowadziæ w os³upienie. Niestety tych, którzy nie czuj± sie mocni w technice odbioru radiowego, niestety wprowadzaj± w b³±d.
Pozdrawiam
Micha³
Reply to
Michal K
Cześć,
aż starch sie tu w tej dyskusji odzywać jak ma sie dobrze dzialające odbiorniki ACT. Więc odrazu zaznaczam, że nie czerpię z tego postu żadnych korzyści, ale przekupny jestem i może mi ktoś propozycję złożyć ;-))
Po pierwsze, jak już na priva Michałowi pisałem, sądzę że chyba w odbiornikach ACT jest wbudowany czujnik patriotyzmu ;-) Jak wyczuje, że odbiornik jest w Polsce, to srrrru i nie chce prawidłowo działać! Niezły to patent musi być, bo w Niemczech działają te urządzonka bez większych problemów :-))) Także w moich modelach. Mam 1 szt. Micro 6, 3 szt DSQ 8 (z tego jeden nie zamontowany), 2 szt SmartScan (jeden jako skaner) i jeden DSQ 12 (w tym momecie tez bezrobotny) i z żadnym jak na razie nie miałem problemów.
Tak dla potwierdzenia pierwsze lepsze posty z jednego z niemieckich forów modelarskich. Kto zna język "wroga" to zrozumie...
?ubb=get_topic&f=26&t=000150&p=
że testy wykonywane przez tutejsze pisma modelarskie były mocno pozytywne, choć tu można i należy podejrzewać stronniczość.
No cóż, każdy może na temat jakości danego wyrobu mieć swoje zdanie. Mnie też ton takich wypowiedzi kiedyś też nieco nastraszył i już chciałem te odbiorniki wymieniać. Ale jednak do tej pory widocznie nie pokapowały się jaki mam paszport w kieszeni i działają dalej.
A jak ktoś ma z tymi odbiornikami problemy? To ACT udziela na nie dożywotniej gwaracji. Czy jakaś firma na dziadowski produkt by takiej gwarancji udzielała?
No cóż, a Webra jak chodzi o odbiorniki ma właśnie mocno niepochlebną opinię w Niemczech . Ale - każdy ocenia według własnej miarki.
Bardzo przepraszam jak sie "wrogom" ACT naraziłem, ale przynajmniej dla mnie pozostaną te odbiorniki rozsądna alternatywą do drogich Graupnerów...
Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de