Magnesy ale okrągłe

Witam,
Czy ktoś z kolegów może wie, gdzie można kupić (najchętniej wysyłkowo)
okrągłe magnesy neodymowe? Najchętniej o średnicy 3-4 mm.
Reply to
kojot
Użytkownik "kojot" snipped-for-privacy@post.xxx.pl> napisał w wiadomości news:43dd18ea$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...
Witam! Np. tu

Tomek Kręźlewicz
Reply to
invalid unparseable
Goedendag ;-)

Vriendelijke groeten ;-) Ron van Sommeren 14th. int. electric fly-in, June 25, Nijmegen, Netherlands

invalid unparseable
Użytkownik "Tomasz KręĽlewicz" napisał w:
Koledzy - dziękuję. Jak ostatnia ci.... nie sprawdziłem w googlach, pamiętając stan rynku sprzed roku. Stąd scancelowanie posta. Widzę tylko, że będę musiał kupić worek magnesów :-)
Niniejszym sam odsyłam się na bocznicę...
Reply to
kojot
Witam
Ja w archiwum grupy znalazłem adres:
W tej chwili czekam na realizację zamówienia złożonego w pištek.
Pozdrawiam Paweł
Reply to
Pawel