Re: [RC] Co my艣licie o tym:

Cze艣膰!
Mo偶e ja na pocz膮tek podziel臋 si臋 swoim zdaniem: jest to zabaweczka w stylu miktoautko z t膮 r贸偶nic膮, 偶e jest 10x dro偶sza ale c贸偶, sterowanie w uk艂adzie 3
wsp贸艂rz臋dnych wymaga ofiar ;) Zabawka jest sterowana radiem 2 kana艂owym nieproporcjonalnym. Producent z pewno艣ci膮 zadba艂 o ograniczenie koszt贸w st膮d (wydaje mi si臋) akumulatory i silniczki b臋da miernej jako艣ci no ale to zabawka (jednak powt贸rz臋: kosztowna). Na plus zalicz臋 materia艂 i konstrukcj臋 bo chyba trudno bedzie to rozbi膰 (aczkolwiek pewnie si臋 da). No i problem nierozwi膮zany: co w zamian?? Mo偶e kto艣 podpowie z do艣wiadczonych Koleg贸w lub poprawi mnie. Ja bym jako ekwiwalent zastosowa艂: depronowy trenerek elektryk (takie trenerki wyst臋puj膮 w przyrodzie na Allegro a i na grupie te偶 kto艣 robi niedrogo), radio 2 kana艂y (Ranger II itp). Koszty szacuj臋 na por贸wnywalne a zabawa na 100% wi臋ksza. Mo偶e b艂膮dz臋 wi臋c prosz臋 o korekt臋.
Pozdrawiam serdecznie,
Tomasz (tomiiRC)
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

uk艂adzie 3

st膮d
zabawka
chyba
do艣wiadczonych
trenerek
te偶
Witam.
Przyznaje 100% racji. Mo偶e cenowo trenerek wyjdzie dro偶ej z aparatur膮 proporcjonaln膮 , ale zabawa na pewno b臋dzie wi臋ksza. Jak pisz膮 na stronie , to jest zabawka dla przedszkolak贸w -:)
Pozdrawiam Tomek.

SkyScooter Pro II ma lotki. Nie ma natomiast steru kierunku. Ja kupi艂em , skuszony cen膮 i tym , 偶e w komplecie by艂o wszystko - w艂膮cznie z akku i 艂adowark膮. Bo sobie policzy艂em , 偶e na skompletowanie modelu z tak膮 sama aparatur膮 wydam znacznie wi臋cej.. I w艂a艣ciwie , to zd膮偶y艂em juz dokupi膰 inn膮 艂adowark臋 - ta w komplecie przeznaczona jest tylko do akumulator贸w 600 i 300 mAh oraz inny nadajnik. i w艂asciwie wyda艂em du偶o wi臋cej , niz wylicza艂em 偶e wydam na inny model. Natomiast , je偶eli masz 800 z艂 i na tym koniec , to model ten jest w miar臋 dobrym wyborem dla pocz膮tkuj膮cego - pisz臋 tak z w艂asnego do艣wiadczenia , moje pierwsze loty RC odby艂em w艂a艣nie na tym modelu. Jedynym jego mankamentem jest du偶a wra偶liwo艣膰 na wiatr. A po艂amany skleja sie bardzo dobrze - to te偶 juz przerabia艂em. Pozdrawiam, Pawe艂 Ubysz.
-- I tylko nie wiedzie膰 czemu tak jak w czterdziestym sz贸stym ludzie nios膮 sw贸j smutek , jak martwe g艂贸wki kapusty....
Piszesz - wywal WYWAL z adresu......
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

sk艂ad
Witam
Odradzam Ci kupno. Mia艂em okazje nim polata膰 (raczej chcie膰). Lata bardzoooo... opornie. Musi by膰 bezwietrzna pogoda, aby start si臋 uda艂. Jedyna zaleta tej zabawki jest taka, 偶e jest bardzo odporna na zniszczenie. Jednak szkoda wydanych pieni臋dzy. Zdecydowanie lepiej zrobisz jak jeszcze troch臋 dozbierasz kaski i kupisz co艣 lepszego (nawet u偶ywanego, w dobrym stanie). pozdrawiam PP

Co do zabawy to pewnie masz racje. A co do porownywalnych kosztow to sprawa wyglada tak: silnik + przekladnia dajmy na to 60zl regel ok 100zl 2x serwa dajmy na to jamara 75zl /szt Akku: ok 60zl Ladowarka sieciwa dobowa ok 45zl no i radio - pelen zestaw z serwami itd. - 500 zl Po odliczeniu pokrywajacych sie elementow otrzymujemy kwote: 720 zl. Oczywicie koszty modelu sa rzedu 30 zl i nie wchodza do rozliczen. No i modelem mozemy polatac tylko 10min/dobe bo ladowarka jest dobowa. Chyba ze uzupelnimy kwote o wielokrotnosc kosztow pakietu napedowego.
Tak wiec drodzy koledzy i kolezanki, zeby sie zajac modelarstwem IMHO nie nalezy rozmieniac sie na drobne tylko od razu zajac sie tym na powaznie. A jak ktos chce sie tylko pobawic to skysurfer jak znalazl ;-P No chyba, ze komus znudzilo sie juz budowanie akrobatow i makiet i chce sobie polatac w ogrodku, to poradzi sobie i bez skysurfera.
-- Pozdrawiam Przemek Jakubczak Warszawa - Bemowo, latajace RC, plywajace i ostatnio rakiety =)