zawody F3M

Chciałbym przypomnieć, że w najbliższy weekend w Chrcynnie zostaną rozegrane zawody modeli latających w klasie F3M. Zapraszamy zawodników i kibiców.
Pozdrawiam Władek Jarochowski
Czy mógłbyś mi podać jakiś program. Ogólnie kiedy się zaczynają zawody, co w sobotę i niedzielę. Czy jest możliwość noclegu.
wojtek

Program będziemy modyfikować zależnie od pogody. Zaczynamy w sobotę koło 10 i zostaną rozegrane kolejki lotów znanych i nieznanych, a w niedzielę freestyle. Rozdanie pucharów w niedzielę o 14. Z tego co wiem z noclegami nie ma większego problemu w okolicy. Ale to już na własną rękę. Pozdrawiam