Magiczna si艂a wiatru...

Dzi艣 samolotem Oriole ktory na baterii lata okolo 15 minut lata艂em godzine. Jak? Ano jak startowa艂em to by艂o bezwietrznie , wznios艂em si臋 na jakie 150m i
raptem wiaterek sie zerwa艂. Podmuch rzuci艂 go na linie wysokiego napiecia i straci艂em podwozie kt贸re ja teraz wiem poprostu si臋 z艂ama艂o ( drucik p臋k艂 i polecia艂o w sina dal. Ale nie spad艂 samolot a to najwa偶niejsze. Podczas zderzenia celowo wylaczylem silniki bo balem sie ze moze pojsc w nie jaki艣 impuls z kabli. Jako ze proby ustawienia samolotu z wiatrem lub bokiem jak wiadomo skonczyly by sie karko艂omnie ustawi艂em go pod wiatr liczac ze powoli opadnie , nic mylniejszego. Jako 偶e to po cz臋艣ci szybowiec podmuchy wiatru zaczely go wznosi膰. Mog艂em tylko manewrowa膰 to lewym to prawym silnikiem by go pod wiatr skierowa膰. I tak ptaszor lata艂 godzine zanim wiatr nie zel偶a艂 i powoli nie opad艂 na pole. Na szczescie na manewrowanie co jaki艣 czas silnikami starczy艂o aku. Ale co sie stracha najadlem ze go juz nie zobacze jak mialem go centralnie nad soba a widzialem tylko kropke na niebie to moje. Obawialem sie ze zasieg straci radio i bedzie po ptokach ale... uda艂o si臋. Mo偶e pomog艂y ciut jask贸艂ki kt贸re kr膮偶y艂y woko艂o niego z zainteresowaniem przez ca艂y czas, nie wiem. Cz艂owiek sie uczy ca艂e 偶ycie :-) Ju偶 jad膮 do mnie cz臋艣ci zamienne wiec nowe podwozie dostanie w nagrode :-P
艁adny opis :) A to ten tw贸j samolocik nie ma steru wysoko艣ci i kierunku?

Tomasz Osinski pisze:

Nie , to proste jak drut urz膮dzonko. Sterowanie lewo prawo tylko silnikami :-)