Modelarnia w Warszawie ??

Czy moze jest w Warszawie jakaś modelarnia do której przyjmą osobe w wieku 20 lat ?? Albo moze chociaz jakiś klubik gdzie takie osoby razem kleją modele ?? ;) Chętnie bym się przyłączył...?? Chyba gdzieś musi być coś takiego ?? Pozdrawiam , Maciek

Reply to
Maciek

W artykule <dmh6g4$gqv$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl> Maciek napisał:

Chyba tak.

Kacper Perschke

dokładnego adresu nie pamiętam. Jacek

Reply to
Jacek

I jeszcze jedna ltnicza na Ursynowie MS-Jary ul.Służbie Polsce 1

Reply to
dzieniszewski

Pięknie dziękuje za namiary , do którejs modelarni będe się dobijał ?? Tylko... czy przyjmą tam osobe 21 letnią ?? Kiedyś chodziłem do modelarni w pałacu kultury ,ale gdy miałem 18 lat juz mnie przyjąc tam nie chcieli :( Moze jest na grupie jakaś osoba z powyzszych modelarni ?? i powie mi jakie są przedziały wiekowe ?? czy po prostu dzwonic i się dogadywać ?? Pozdrawiam, Maciek

Reply to
Maciej Bucholc
Reply to
Michal Szczodrowski