Plany pod OS max 15LA ! moze posiada ktoś ?

Witam ! Jestem bardzo żywo zainteresowany planami modelarskimi pod silnik OS max 15LA , mam wiele planów róznych samolotów, ale nie wiem jak je przeskalować aby pasowały pod silnik OS max 15LA ?? Pomoze ktoś ?? a moze ktoś posiada juz gotowe plany pod ten silnik ?? najchętniej jakiegoś małego trenerka , lub akrobata o rozpiętosci skrzydeł ok.1m ?? bardzo był bym wdzięczny za wysłanie ich pod adres maciejbucholc<małpa>wp.pl

Maciek ,

Reply to
Maciej Bucholc

hmm... nikt nie robi samolotów pod Os max-a 15LA ?? Moze macie chociaz jakies zdjęcia , linki do jakis modeli z takim silnikiem ?? w googlach tylko dwie strony znalazłem (polskie), a na pewno więcej osób ma taki silniczek ;) niech ktoś się pochwali...

Reply to
Maciej Bucholc

Maciej Bucholc snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

Reply to