manual do os max

mo¿e kto wie gdzie zassaæ instrukcjê
do os max 10 fp
robert
Reply to
ck
U¿ytkownik "ck" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:btkj5r$2gva$ snipped-for-privacy@mamut.aster.pl...
Ja zassalem z strony os max do 46 ring tam tez powinna lezec do Twojego silnika
Pozdrawiam
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Witam
jak juz to podaj koledze dokladny link, moze wisi na modemie i musi placic za kazda minute. Nawiasem mowiac nie ma ta (o ile dobrze widze) instrukcji do tych starszych silnikow. Ja moze mam gdzies taka, ale w tej chwili nie mam czasu szukac. Jesli nie znajdziesz to daj znac, albo po prostu napisz jakiej informacji potrzebujesz. Link do instrukcji OS Max

Alex
Reply to
Alex
U¿ytkownik "Alex" snipped-for-privacy@gmx.com napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Witam
Tez wisze na modemie a linku nie mialam pod reka , dzieki za pomoc :))
Pozdrawiam
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
ale do 10 FP nie ma ;( bo przejza³em swoje i mam do 10 LA
a raczej to nie bedzie to samo
----- Original Message ----- From: "Alex" snipped-for-privacy@gmx.com To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, January 08, 2004 11:06 PM Subject: Re: manual do os max
Twojego
placic za
do tych
czasu
Reply to
Major
Miałem kiedyś taki silnik (.10FP), sprzedałem go razem z modelem koledze, teraz przeczytałem instrukcję .10LA i mogę powidzieć, że owszem nie to samo jeśli chodzi o wygląd, ale parametry te same. Moc jest taka sama w obu silnikach, śmigieł używałem też takich samych jak zalecają dla .10LA, czyli 7X4. Świece też te same A3. Jeśli Ci bardzo zależy mogę kumpla poprosić o instrukcję silnika (jeśli nadal go ma) zeskanowac najważniejsze fragmęty i Ci wysłać mailem. Pozdrawiam, Piotr_O.
Reply to
Piotr_O
Poprawiłem błąd w słowie FRAGMENTY. > >   ale do 10 FP nie ma ;( > >   bo przejzałem swoje i mam do 10 LA > > > >   a raczej to nie bedzie to samo > > > Miałem kiedyś taki silnik (.10FP), sprzedałem go razem > z modelem koledze, teraz przeczytałem instrukcję .10LA > i mogę powidzieć, że owszem nie to samo jeśli chodzi o wygląd, > ale parametry te same. Moc jest taka sama w obu silnikach, śmigieł > używałem też takich samych jak zalecają dla .10LA, czyli 7X4. > Świece też te same A3. > Jeśli Ci bardzo zależy mogę kumpla poprosić o instrukcję silnika > (jeśli nadal go ma) zeskanowac najważniejsze fragmenty i Ci wysłać > mailem. > Pozdrawiam, Piotr_O. > > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Piotr_O
Troche OT ale jako cekawostka, w niemieckich czasopismach modelarskich (i wsrod moich berlinskich kolegow tez) seria FP uchodzi za znacznie lepsza i trwalsza niz jej nastepca LA. Ja kupilem na ebayu pare FP (10, 15, 25) i wszystklie chodza jak zloto.
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
no dziêki serdecznie Piotrze ¶ci±gn±³em instrukcjê do 10 la no i faktycznie okaza³o ¿e zasada jest ta sama i rzeczywi¶cie powinno dzia³aæ ;) ale przepraszam bêdê mêczy³ jak to jest z t± ¶wiec± zalecaj± max 2V z heavy duty bateri no to poszed³em i kupi³em 8 r20 co by siê szybko nie wy³adowa³y ;) ³adnie po³±czy³em (równolegle) i o ile pamietam ze szko³y jak jest opór to siê grzeje rozgrzewa no i gra gitara a tu nic, ¶wieca przej¶cie ma, bo pali siê ¿aróweczka jak wetknê w obwód nawet tym samym ¶wiat³em ¿eby trochê to natê¿enie spad³o na spiralce mo¿e wy macie jakie¶ inne bateryjki, co ? :) Robert
> Je¶li Ci bardzo zale¿y mogê kumpla poprosiæ o instrukcjê silnika > (je¶li nadal go ma) zeskanowac najwa¿niejsze fragmêty i Ci wys³aæ > mailem. > Pozdrawiam, Piotr_O. > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
ck
Do żarzenia świecy wystarczy jeden akumulator Nicd wielkości R 14. Natomiast jeśli Chcerz używać suchych baterii, ot muszą to być baterie alkaiczne. Np. Cox sprzedawał małe modele na uwięzi do których dołączany był pojemnik na dwie baterie R 20 połączone równolegle. W zestawie były dwie baterie alkaiczne i silniczek palił bez problemu. Ale zdecydowanie lepiej i taniej używać akumulatorów. Pozdrawiam, Piotr_O.
Reply to
Piotr_O
dziêki serdeczne musi zapaliæ !!! :) Robert
Reply to
ck
W miedzyczasie jestem w Wawie i tu mam oryginalna instrukcje do serii FP, wiec jesli beda jeszcze jakikolwiek niejasnosci to sluze
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
jeszcze raz dziêki serdeczne za info i oferowan± pomoc uda³o siê ;) ma³a rzecz a cieszy oto mój user manual do os max 10fp 1. rzeczywi¶cie wystarczy tylko jedna dobra bateria 1,5 V (a nie osiem ;) 2.do ga¼nika bezpo¶rednio 6 kropelek 3.d¼wignia gazu równolegle do ga¼nika 4. ig³a odkrêcona na 3 obroty 5. cztery obroty ¶migie³kiem,
Za pi±tym pali (uwaga na na ten palec ;) pomocna jest instrukcja do os max 10 ls
pozdrawiam i do zobaczeniu w przestworzach Robert
Reply to
ck
suplement z tym zasilaniem ¶wiecy jest tak, ¿e jedna bateria ma oko³o 2000 mAh ¶wieca ci±gnie 3 A, podobno jest tak, ¿e bateria nie oddaje naraz wszystkiego, tak wiêc lepiej u¿yæ dwóch, czterech baterii po³±czonych szeregowo wtedy jest zdecydowanie lepiej :)
Reply to
ck
Chłopie, baterie połączone szeregowo PODWYŻSZAJĄ napięcie, więc po połączeniu kilku - jak piszesz - możesz jedynie spalić świecę.
Pozdrowienia Sławomir 'Gmeracz' Gmerek =========================================== Polska Witryna Modelarska:
Sławomir Gmerek