Zima...

W Waw-ie pada śnieg a właśnie dostałem od kolegi link do galerii ze spotkania szybowcowego w zeszły weekend. Rzecz działa się trochę bardziej
na południe, ale z polskich akcentów były obecne holownik Wilga, oraz Bocian i Zefir... http://www.aeromodelling.gr/album/thumbnails.php?album22&page=1 Na filmie http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topich75.msg70617#msg70617 słychać w tle inny polski akcent. :-)
Poza tym dostałem od znajomego informację o calkiem fajnym _darmowym_ symulatorze http://crrcsim.berlios.de/wiki /, który współpracuje z szeroką gamą interfejsów, łacznie z FMSPIC. Między innymi jest tam konkurencja F3F, więc latanie ma jakiś konkretny cel i ocenę. Polecam na zimowe wieczory.
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl