Rolki do formowania

Poszukuje materialow na temat projektowania rolek do formowania profili (stalowych) na zimno. Gdzie moge cos takiego znalezc?

Co dokładnie chcesz się dowiedzieć?

http://www.englertinc.com / http://www.metalman.com.pl /

Maszyna 770 i wszystkie z serii multipanel(do profili dachowych) są do blachy stalowej.

Przydatne hasło "rollforming"

Pozdrawiam Kanti

Dokładnie interesują mnie informacje, które zawierają się w http://www.roll-forming.com/contents.htm#INCREASING_EFFICIENCY_OF_ROLL_FORMING_LINES_AND_CASE_STUDIES ;_George_T._Halmos_ marzeniem było by napisać, że interesuje mnie ta książka w wersji elektronicznej. PZDR

spawacz wrote:

Copra?