Olej do silnikow benzynowych...

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Witam
Czy ktos z Was probowal zastosowac (czy to jest wogole mozliwe ?) olej
syntetyczny np. Motul 800 - (kosiarki, silniki benzynowe RC) - jako
skladnik paliwa opartego na metanolu ? Chodzi mi o to czy taka
mieszanka jest mozliwa do zastosowania podczas zasilania klasycznych
silnikow zarowych ?
Pozdrawiam
Alehar
www.alehar.prv.pl

Re: Olej do silnikow benzynowych...
za mała gęstość i lepkość takiego oleju żeby po zmieszaniu z metanolem -
  który jakby nie było jest alkoholem i to strasznie szybko parującym i
niestety o praktycznie zerowych właściwościach smarujących (można
powiedzieć że jest "suchy") załatwisz silnik od razu. Nawet nie wiem jak
by wyglądała sprawa zmieszania takiego oleju z metanolem... taka moja
opinia... specem nie jestem ;-)

Re: Olej do silnikow benzynowych...

Mniej wiecej tego sie spodziewalem :( - dzieki... jestem ciekaw czy
ktos ma jakies doswiadczenie "organoleptyczne" :)
Alehar

Site Timeline