Olej do silnikow benzynowych...

Witam Czy ktos z Was probowal zastosowac (czy to jest wogole mozliwe ?) olej syntetyczny np. Motul 800 - (kosiarki, silniki benzynowe RC) - jako skladnik paliwa opartego na metanolu ? Chodzi mi o to czy taka
mieszanka jest mozliwa do zastosowania podczas zasilania klasycznych silnikow zarowych ? Pozdrawiam Alehar www.alehar.prv.pl
snipped-for-privacy@wp.pl pisze:

za mała gęstość i lepkość takiego oleju żeby po zmieszaniu z metanolem - który jakby nie było jest alkoholem i to strasznie szybko parującym i niestety o praktycznie zerowych właściwościach smarujących (można powiedzieć że jest "suchy") załatwisz silnik od razu. Nawet nie wiem jak by wyglądała sprawa zmieszania takiego oleju z metanolem... taka moja opinia... specem nie jestem ;-)

Mniej wiecej tego sie spodziewalem :( - dzieki... jestem ciekaw czy ktos ma jakies doswiadczenie "organoleptyczne" :) Alehar