[POZNAŃ] Mikrokosiarki.....

Witam

Wszystkich mikrolataczy z Poznania którzy posiadają Honeje,Eskaje,Hornety,Humingbirdy,Eoele,Treksy, i wszystkie inne mikrokosiarki elektryczne których nie wymieniłem proszeni są o kontakt na Priv ;)

Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick

Robicie zlot ogrodnikow? ;o)

Reply to
sector

Witam

Nie, mam trochę duży trawnik do przycięcia na wiosne :) A ktoś kiedyś powiedział że trzeba sobie ułatwiać życie ;]

Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick

A tak na serio to co to za mikrokosiarki? ;o) Mam 120km do Poznania ;oD Moze bym pzrejechal sie zobaczyc jak kosicie i czym.

Reply to
sector

Witam

-to powinno wyjaśnić temat :)

To całkiem niedaleko :]

Jeśli tylko dojdzie do spotkania to zapraszamy :)

Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick