Działanie klimatyzacji

pozycji.

Add pictures here
Ôťľ

> odne.
&dq=handbook+of+air+conditioning+and+refrigeration&hl=en&sa=X&ved=2 ahUKEwjF8vzNx_HrAhUvG6YKHU1WDZYQ6AEwAXoECAEQAQ
Add pictures here
Ôťľ
On 18/09/2020 03:33, Konrad Anikiel wrote:
https://gmpua.com/CleanRoom/HVAC/Cooling/Handbook%20of%20Air%20Conditioning%20and%20Refrigeration.pdf
Add pictures here
Ôťľ

CAAJ&dq=handbook+of+air+conditioning+and+refrigeration&hl=en&sa=X&ved *hUKEwjF8vzNx_HrAhUvG6YKHU1WDZYQ6AEwAXoECAEQAQ

ng%20and%20Refrigeration.pdf

https://book4you.org/book/593299/449a21
Add pictures here
Ôťľ
dyskusyjnych:rk0lhf$89k$ snipped-for-privacy@dont-email.me...
Akurat teoria to sie od wielu lat nie zmienila.

Czynniki natomiast sie zmieniaja, wiec przydalaby sie w miare nowa ksiazka.
Nie masz jakies serwisowki od potrzebnej instalacji ?
Ôťľ

https://kursyzawodowe.com.pl/oferta/kurs-f-gazy?gclid ŕIaIQobChMIu-Xg1qfy6wIVCc13Ch1o1woMEAAYAiAAEgLX-PD_BwE
WM
Add pictures here
Ôťľ
On 18/09/2020 10:45, WM wrote:

Add pictures here
Ôťľ
(...)

bliska otoczenia.
WM
Add pictures here
Ôťľ
:

freonowe > bliska otoczenia. >

Add pictures here
Ôťľ
dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Niekoniecznie - ma tam jakkies pojemnosci maksymalne i minimalne w cylindrze i pewnego cisnienia nie przekroczy. A silnik byc moze bedzie mocniejszy.
W dodatku te samochodowe klimy maja jakies zabezpieczenia na cisnienia.
Ôťľ

WM
Add pictures here
Ôťľ

A w lodowkach tego nie ma i sie nie psuja :-) Ok, one maja kapilare.

A te presostaty w ogole zmieniaja stan ? Bo moze nie jesli reszta dobrze dobrana :-)

Kolega chcial sie dowiedziec o cisniena, ja tez ciekaw jestem - jakie jest cisnienie w parowniku w czasie pracy.
Pewnie zalezy od czynnika i temperatury, ale na oko moze byc ponizej cisniena atmosferycznego, jak i powyzej.
Ôťľ
:

spadkiem zeniu.

at i

.

> Kolega chcial sie dowiedziec o cisniena, ja tez ciekaw jestem - jakie

Add pictures here
Ôťľ

kompresorem.

WM
Add pictures here
Ôťľ

WM
Add pictures here
Ôťľ

Add pictures here
Ôťľ
(...)

WM
Add pictures here
Ôťľ

https://archiwum.allegro.pl/oferta/silnik-do-kompresora-sprezarki-pompa-1500w-i8458069806.html

Ôťľ

WM
Add pictures here
Ôťľ
dyskusyjnych:5f6b4000$0$17360$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2020-09-23 o 13:53, Queequeg pisze:

Latwo sprawdzic - wylacz na moment lodowke i wlacz z powrotem.
Inna sprawa, ze tam moze byc jakies termiczne urzadzenie rozruchowe, i za drugim razem po prostu nie zadziala.
Ôťľ