Firma Avio-pytanie o rozmowę kwalifikacyjną.

Witam, Ku mojemu zaskoczeniu (apikacje wysłałem chyba już ponad rok temu) dzisiaj dostałem zaproszenie na rozmowę do tej firmy w sprawie pracy na stanowisku Konstruktora. Czy był ktoś może z Was u nich na rozmowie i mógł by podzielić się jakimiś informacjami ?Poinformowano mnie, że w Komisji będą zasiadać sami Włosi ,ja natomiast znam komunikatywnie niemiecki i rosyjski (angielski raczej tylko podstawy) więc już tutaj mam pewną obawę czy rozmowa nie będzie stratą czasu :-) ( o rzeczywistym stanie znajomości języków oczywiście napisałem w CV). Kiedyś uzyskałem tutaj informację,że panuje tam duża rotacja pracowników, może ktoś wypowiedzieć się na ten temat jeszcze?. Dodam tylko, że posiadam , niewielkie, 3 letnie doświadczenie (branża przemysłu ciężkiego). Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.

Reply to
Robert