Gdzie zlecić Frezowanie CNC

Witam
Mam problem - muszę wykonać komplet części do plotera CNC.
Problem w tym, że muszą one być frezowane, konstrukcja prosta nie jest.
Rysowanie 3D w SolidWorksie wygląda u mnie bardzo marnie, ale ostatecznie
dałbym sobie radę.
Wysyłałem gotowe projekty do kilkunastu firm z prośbą o podanie ceny jednak
odpowiedziały mi tylko dwie...załamanie...
Elementy mają być wykonane z aluminium 10mm.
Prosiłbym o namiary na firmę, która solidnie i Tanio! wykona tego typu
elementy.
Pełnią szczęścia było by gdyby akceptowali rysunki w Corelu (2D) bo ten
program umiem doskonale i efekt moich prac na pewno nie odbiega od takich z
Autocada problem w tym, że Corel jest 2D.
Mimo to chyba prostą rzeczą jest dodać wymiar blachy.
Pozdrawiam
Filip
Reply to
Filip Gdynia