jak go rozczyta? ?

jak go rozczytać , kupiony sprawdzian do gwintów Whitworh i oznaczenia 16G3/8" inne 5G1 5/8 1 3/4 nie mogę tego oznaczenia zrozumieć, proszę o pomoc.

Reply to
anamjk

Witam

Na przykład oznaczenie 16G3/8"

16 - ilość zwojów na cal G – gwint rurowy Whitwortha,walcowy 3/8" - średnica nominalna

PP

Reply to
PL(N)umber_One

jak go rozczytać , kupiony sprawdzian do gwintów Whitworh i oznaczenia 16G3/8" inne 5G1 5/8 1 3/4 nie mogę tego oznaczenia zrozumieć, proszę o pomoc.

Najlepiej poprosić o katalog fabrykę narzędzi w Ciechanowie i będzie po problemie.

Reply to
wt