[Oferta pracy]: Inżynier ds Oprogramowania

Bentley Systems Polska w związku z dynamicznym rozwojem i wzmacnianiem
zespołu wsparcia technicznego poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inżynier ds Oprogramowania
do projektowania instalacji przemysłowych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne
- 2-3 letnie doświadczenie w pracy w biurze projektowym / firmie
produkcyjnej, lub
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, będą dodatkowym atutem
- znajomość oferowanych na rynku rozwiązań software'owych w zakresie
projektowania instalacji przemysłowych
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- gotowość do wyjazdów służbowych
- wysoka kultura osobista i dobra prezencja
- umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B
Zakres obowiązków:
- prezentacje oprogramowania
- nawiązywanie i budowanie dobrych, długotrwałych relacji z użytkownikami
- wdrażanie i dostosowywanie oprogramowania do wymagań użytkowników
- realizowanie szkoleń i doradztwo techniczne
- świadczenie pomocy technicznej użytkownikom
Oferty z dopiskiem "PRACA" w języku polskim i angielskim wraz ze
zdjęciem, prosimy kierować na adres:
Bentley Systems Polska Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 68
02-014 Warszawa
lub pocztą elektroniczną na adres: snipped-for-privacy@bentley.com.pl
Wysłanych ofert nie zwracamy, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik
Ustaw Nr 133 Poz. 883)
Reply to
Krzysztof Trzaskulski [Bentley
W wszystko ładnie ale brakuje jednego powodu dla którego mam się starać o tą pracę i zrezygnować z obecnej. Rozumiem że rynek absolwentów jest tak nasycony że można podawać tylko wymagania i obowiązki ale mowa o doświadczonych specjalistach. Wolałbym wiedzieć jakie warunki będę miał w tej firmie , czy umożliwi mi ona dalsze doskonalenie i zaoferuje dobre warunki pracy. A po tym ogłoszeniu mam wrażenie że szukacie woła, który będzie tylko spełniał Wasze warunki i obowiązki.
Paweł
Pierwsze slyze zeby takie rzeczy umieszczano w ogloszeniu o pracy...
A.L.
Reply to
A.L.
W artykule snipped-for-privacy@4ax.com A.L napisał:
- widziłem Cię już na paru grupach, - takie żeś dziwa prawił z ty chameryki, - tak żeś próbował tu i ówdzie porządek zaprowadzić, odpowiem Ci z przyjemnością.
A ja czytałem takie ogłoszenia i to z miesiąc temu w "Gazecie".
Dawnoście panocku w łojcyźnie nie bywali.
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
To ty chyba bardzo mało słyszałeś.
Reply to
Łagoda
Jak idzie o rynek pracy w Polsce, to tyle rzeczy jest pojeb... ze moze rzeczywiscie nie slyszalem.
A.L.
Reply to
A.L.