[PRACA] Mechanika, technologia, symulacja proces贸w

Witam grupowicz贸w,
Poniewa偶 firma w kt贸rej pracuje ciagle sie rozwija i ci膮gle potrzebujemy nowych ludzi pozwalam sobie zamie艣ci膰 pare og艂osze艅 o prac臋. Mam nadziej臋,
偶e znajdzie si臋 paru zainteresowanych.
Asystent projektanta, Nr ref.2006/PW004
Zakres obowi膮zk贸w: przygotowywanie dokumentacji projektowej i nadz贸r nad projektami instalacji obr贸bki gazu ziemnego i ropy naftowej. Wymagania: bardzo dobra znajomo艣膰 oprogramowania AutoCad i j臋zyka angielskiego. Umiej臋tno艣膰 projektowania i przeprowadzania oblicze艅 wytrzyma艂o艣ciowych.
Praca sta艂a - Wysogotowo k/Poznania.
Specjalista ds. procesowych, Nr ref.2006/PW001
Zakres obowi膮zk贸w: przeprowadzanie symulacji procesowych obr贸bki gazu ziemnego i ropy naftowej. Wymagania: znajomo艣膰 podstaw termodynamiki, chemii gazu ziemnego i ropy naftowej, j臋zyka angielskiego. Umiej臋tno艣膰 modelowania proces贸w technologicznych b臋dzie dodatkowym atutem.
Praca sta艂a - Wysogotowo k/Poznania
Oferty prosz臋 sk艂ada膰 na adres:
PBG S.A., ul. Sk贸rzewska 35 Wysogotowo k/Poznania 62-081 Prze藕mierowo. tel. (61) 665-1700, e-mail: rekrutacja[ma艂pka]pbg-sa.pl
Je偶eli b臋d膮 jakie艣 pytania to s艂u偶e pomoc膮.
Doc,
snipped-for-privacy@wp.pl.kill.spamming
Doc napisa艂(a): <...> Niech zgadne - LMG?
--
Jaroslaw "Jaros" Berezowski

Dnia Thu, 09 Feb 2006 19:21:53 +0100, Jaroslaw Berezowski napisa艂(a):

Te偶 ;) Ale nie tylko. Og贸lnie si臋 rozwijamy i potrzebujemy ludzi.
--
Doc,
snipped-for-privacy@wp.pl.kill.spamming

Jak na razie to Ty sk艂adasz oferte. Na dodatek byle jak膮. Nie podane w niej jakie jest przewidywane wynagrodzenie. Moze czas sko艅czy膰 z g贸wniarstwem i podawa膰 pensj臋. Zw艂aszcza ze jak sobie z czystej ciekawo艣ci przegl膮da艂em oferty pracy w krajach starej Unii to wsz臋dzie by艂y podane zarobki. Jak nie stawki godzinowe to roczne wynagrodzenie. W tej chwili wiadomo 偶e jest jaka艣 praca. A nie wiadomo na jakich pracownik贸w t膮 firm臋 sta膰. Tomek
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Dnia 9 Feb 2006 22:16:46 +0100, Tomek napisa艂(a):

Zadam Tobie jedno pytanie. Czy przegl膮daj膮c og艂oszenia z Wyborczej widzia艂e艣, 偶eby pracodawcy podawali pensj臋? Bo ja nie. W naszym pi臋knym kraju jest tak przyj臋te, 偶e je偶eli chodzi o pensj臋 to ka偶dy sam negocjuje w trakcie rozmowy z potencjalnym pracodawc膮. Nie wiem czy to dobrze, czy to 藕le. Tak ju偶 jest.
Je偶eli jeste艣 zainteresowany to prosz臋 z艂贸偶 CV, przyjd藕 na rozmow臋 i porozmawiaj z moim szefem. Zorientujesz si臋 czy warto u nas pracowac, czy nie. A je偶eli nie jeste艣 zainteresowany...
Doc,
snipped-for-privacy@wp.pl.kill.spamming
Dlatego napisa艂em 偶e czas ko艅czy膰 z g贸wniarstwem. Odpisz, po co mam jecha膰, 偶eby si臋 dowiedzie膰 ze was na mnie nie sta膰, albo ze jestem za cienki do takiej pensji. Jak podasz ile macie przeznaczone na ten etat to sam oceni臋 czy np. warto mi rezygnowa膰 z pracy w kt贸rej zarabiam ile艣 tam. Ty sk艂adasz ofert臋. Ty powiniene艣 poda膰 cen臋 za prac臋. Tak jak sklepikarz co ma napisane na ka偶dym towarze ile kosztuje. A taka oferta jak膮 z艂o偶y艂e艣 to typowe w chu.., ja ci臋cie. Tomek
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

On 10 Feb 2006 17:55:05 +0100, Tomek wrote:

Czasem, jest - ale u nas faktycznie nie ma zwyczaju, a i w USA polowa ma, a polowa nie ma .. Zawsze mozesz dopisac w CV -"oczekiwane zarobki - X tys" i niech d* nie zawracja jesli wychodza od "sprzataczka zarabia u nas 700".

jecha膰, 偶eby

A kto Ci ka偶e jecha膰. Telefonu nie masz ?? Jak nie potrzebujesz pracy to po choler臋 si臋 wcinasz. B臋d膮 tacy co b臋da jej potrzebowali i wydaj膮 z艂oty albo dwa na telefon i dowiedz膮 si臋 wi臋cej ni偶 ty z og艂oszenia w kraju UE. Moja firma te偶 szuka in偶yniera do serwisu i p艂acy nie zamierza podawa膰. Jak kto艣 b臋dzie za艂ugiwa艂 na 6000 to dostanie tyle a jak nie i nie b臋dzie lepszego to dostanie 1500 i si臋 go podszkoli. Wbrew pozorom trudno jest znale艣膰 dobrego pracownika zw艂aszca w niekt贸rych bran偶ach.
Pozdrawiam i 偶ycze powodzenia
Marek P.
Marek P. napisa艂(a):

Z ciekawosci - o jakiej tutaj mowa?
--
Jaroslaw "Jaros" Berezowski

On Fri, 10 Feb 2006 18:49:42 +0100, Marek P. wrote:

Ale 12 tys to pracownikowi nie zamierzacie zaplacic ? :-)

nie my a firma w kt贸rej tylko pracuj臋 :) Nie s膮dz臋 偶eby da艂 nawet 6 tys na pocz膮tek.. Szef dobrze wie 偶e bedzie musia艂 kogo艣 podszkolic. Ale jakby si臋 znalaz艂 dobry serwisant sprzetu medycznego to kto wie :) Zamast dawa膰 zarabia膰 producentowi umia艂by naprawic elektronik臋 w sprzecie do ratowania 偶ycia itp ...
Pozdrawiam
Marek P.
On Fri, 10 Feb 2006 22:25:13 +0100, Marek P. wrote:

Czyli jak ktos mysli o takich zarobkach, nawet dopiero po podszkoleniu, to lepiej ze nie marnowal swojego ani szefa czasu ? :-) koleniu,

W cuda wierzysz - naprawic to sie powiedzmy czesto uda. Tylko ze kosztuje to pare godzin pracy. Im wiecej pracownik zarabia tym mniej sie oplaca naprawiac :-) No chyba ze bedzie na tyle genialny ze nie tylko naprawi, ale jeszcze zrobi to szybko.

Auc, lubicie miec rozmowy z prokuratorem ? :-)

Je艣li m贸wisz o 12tys. to rzeczywi艣cie szkoda czasu. Ale jesli o pu艂apie 6 w d贸l to nie wiem.

naprawic
Wierz臋. Przez 2 lata pracy kupi艂em od producenta 1 p艂yt臋. Tylko wielkie firmy wymieniaj膮 co popadnie bo naprawd臋 nie umiej膮 i nie maj膮 czasu na lokalizacj臋 usterki. Po co maj膮 si臋 wysila膰 szpital czy przychodnia bedzie p艂aka膰 a zap艂aci. Inaczej troch臋 jest z prywaciarzami. Oni doceniaj膮 pieni膮dze i cz臋sto wol膮 mie膰 przest贸j 2 dni i napraw臋 za 2 tys. ni偶 od r臋ki wydac 50-60 tys.

Przy koszcie podzespo艂u 2-6 tys Euro strata 2 dni na znalezienie diody lub transoptora to nie jest du偶a strata. Tym bardziej 偶e na ten czas szpital ma sprzet zast臋pczy.

A co ma z tym prokurator wsp贸lnego. Sprz臋t ma by膰 sprawny a firma jest autoryzowanym serwisem. Nigdzie nie masz napisane 偶e mam wymienia膰 ca艂e podzespo艂y funkcyjne. Nawet jak wymienisz ca艂膮 p艂yt臋 to producent wrzuci j膮 na tester i wywali t膮 sam膮 diod臋. Jak chc臋 producent przy艣le mi pojedynczy scalak. My艣lisz 偶e jak wymieni臋 ca艂膮 p艂yt臋 to ryzyko awarii jest mniejsze ??? Cz臋sto p艂yty maj膮 wady projektowe lub wady serii element贸w i ta sama awaria trafia si臋 cyklicznie co jakie艣 6 miesi臋cy. Wystarczy 偶e wymieni臋 scalaczek i do ko艅cz 偶ycia sprz臋tu mam spok贸j. Co innego na gwarancji. Tam ju偶 trzeba wymienia膰 ca艂e p艂yty.
Podr..
Marek P.
Tomek wrote:

Przypominam sobie, jak twierdzi艂e艣, 偶e r臋czym pilnikiem tw贸j 艣lusarz zrobi otw贸r w grubej stalowej p艂ycie z dok艂adno艣ci膮 do jakiej艣 setki w cztery godziny. Pojed藕 do pbg i tak powiedz, to dostaniesz dowoln膮 sum臋 :-)))))
Konrad

Generalnie, to autor wstydzi si臋 te偶 podpisa膰 pod og艂oszeniem, ale i tak zaryzukuj臋 i wy艣l臋 ofert臋.
Grzegorz Wo藕niak
Dnia Fri, 10 Feb 2006 13:26:59 +0100, Grzegorz Wo藕niak napisa艂(a):

Autor si臋 nie wstydzi :) Po prostu zawsze si臋 tak podpisuj臋 na grupach dyskusyjnych. Ale za to masz pe艂ne namiary na firm臋 i mo偶esz sobie wszystko na jej temat sprawdzi膰.