produkcja baterii słonecznych

Witam,
Poszukuję informacji na temat procesu produkcji baterii słonecznych.
Za wszelkie informacje będę bardzo wdzięczny. Niestety google jest mało
pomocne w tej materii.
Pozdrawiam
VD
Reply to
VD
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby były po angielsku. Ja już szukałem, ale nic ciekawego nie znalazłem związanego bezpośrednio z procesem produkcji baterii słonecznych. Może ktoś dysponuje materiałami z tej dziedziny i się podzieli ze mną?
VD
Reply to
VD
Witam
Zacznij od przeglądania wyników przy szukanej frazie " thin film technology" (technologia cienkowarstwowa). Jeden z pierwszych linków "wyrzuconych" przez Google doprowadził mnie do strony:
proces produkcji ogniw słonecznych w zasadzie składają się procesy technologiczne stosowane ogólnie do produkcji przyrządów półprzewodnikowych, takie jak: monokrystalizacja (krzemu), fotolitografia, naparowywanie warstw metalicznych, wytwarzanie kontaktów, dyfuzja, otrzymywanie warstw epitaksjalnych, itd. Tak więc inne hasła dla Googla to: epitaxial layers single crystals technology (silicone) metal semiconductor contacts photolithography thin film metal deposition
Pozdrowienia PP
Reply to
PL(N)umber_One
Użytkownik "PL(N)umber_One " snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:fstudc$hgk$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...