Technologia produkcji myde? i detergentów

Witam!
Poszukuje literatury, informacji, linków - jendym słowem czegokolwiek
na temat technologii produkcji mydeł i detergentów. Co prawda
najnbardziej zależałoby mi na literaurze, a już w szczególności na
schemacie tej produkcji. Ja mam "Technologie chemiczną organiczną"
pana Wielopolskiego, ale to jeszcze troszczeczke za mało.
Z góry wielkie dzięki za pomoc
Pozdrawiam
deri
Reply to